beantwoord

huis telefoon in gesprek

  • 3 november 2015
  • 15 reacties
  • 521 x bekeken

Al meerdere malen dit gemeld op dit forum maar geen reactie het enige wat voor advies ze geven is ff met TELE 2 te bellen.
En dat als je telefoon het niet doet.
Met mobiel gebeld maar je raad het al een wachttijd van gemiddeld 75 tot 80 minuten wachten.
Je belbundel, die je ook afgesloten heb bij TELE 2 is dan zo op.
Maar een reactie ho maar......
Vind het ronduit schandalig voor een toch redelijk duur abonnement.
Hoop nu na ruim een week toch wel een normale oplossing aangeboden te krijgen en een redelijke compensatie voor het ongemak.
icon

Beste antwoord door paul1956 5 november 2015, 18:14

Is inderdaad opgelost na nogmaals te hebben gebeld en excuses van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Heb je het modem al eens opnieuw opgestart?
Dat wil wel eens helpen bij vreemde problemen met de vaste telefoon.
Als ie op het modem aangesloten zit op Tel.1 natuurlijk,
als je nog analoge telefonie hebt dan is er een ander probleem.
Ook geprobeerd jeroen maar het heeft op vorig modem gewoon gewerk maar sinds omzetten naar basis pakket alleen in gesprek toon
Reputatie 6
Badge +5
:? Oowkeej?
Dan is er blijkbaar met die omzetting iets niet helemaal goed gegaan.
Tja, daar mag iemand van Tele2 iets over zeggen. :)
Vandaag nog zou wel leuk zijn. Maar ik ga er maar niet vanuit...
Ze hebben me aangehoord bij Tele 2 en starten een onderzoekje, ga toch ook nog proberen om de telefoon rechtstreeks in de muur te pluggen dan weet ik zeker dat het aan het modem ligt.
Het voice lampje moet n.l. ook groen branden op modem en dat doet het dus ook niet.
We wachten maar ff af.
Reputatie 6
Badge +5
Voice lampje? Dat is een ander modem als ik heb.
Bij mij gaat er alleen een lampje branden (TEL1) als ik de hoorn van de haak neem. :)
Maar dit is een Comtrend 2. Dat is dan vast en zeker een Technicolor.
Dus dat klopt dan wel wat je zegt.

De telefoon rechtstreeks in de muur gaat dan echt niet werken trouwens.
Het is echt wel een VoIP verbinding die via het modem loopt.
Heb inderdaad Technocolor modem ja, echt lekker snel maar dus geen huis telefoon. Tele 2 gaat de boel onderzoeken nu.
Reputatie 6
Badge +5
Tele 2 gaat de boel onderzoeken nu.Mooi zo. Ik hoop voor je dat ze het snel oplossen.
Moet toch niet zo heel moeilijk zijn. 🙂
Wifi valt ook steeds uit om de 2 a 3 minuten ben er een beetje klaar mee met die hele Tele 2
Reputatie 7
Badge +5
Er lopen al wat draadjes op het forum, oplossing is zonder uitzondering dat Tele2 "vergeten" is de lijn om te zetten.
Klantenservice bellen gaat het snelst.
Vind het trouwens de meest vreemde vergeetachtigheid, telefoon is verplicht bij een arbo.
Er gaat op het ogenblik HEEL veel mis bij Tele 2
Terugbellen ho maar
Reageren op forumvragen ho maar.
Klachten verhelpen ho maar.
Verkeerde zendingen 3 maal verkeerd modem gehad.
Ben er bijna klaar mee met Tele 2.
Reageren doen ze toch niet.
Reputatie 6
Badge +5
Je zei toch dat Tele2 het ging onderzoeken?
Dat zal je dan toch effe af moeten wachten denk ik. :)

Ze zijn soms niet zo geweldig met terugbel beloftes helaas.
En het forum is in eerste instantie een klantenforum.
Waar ze op een gegeven moment wel zullen reageren als het met
hulp van andere forumleden niet op te lossen is. Zoals in jouw geval.
Want dit is iets wat bij Tele2 ingesteld moet worden,
dat kunnen wij helaas niet. :D

De klachten verhelpen doen ze uiteindelijk meestal ook wel. :8
Is inderdaad opgelost na nogmaals te hebben gebeld en excuses van Tele2
Reputatie 6
Badge +5
Ooow? Nou kijk eens aan.
Mooi zo, goed dat het nu wel is opgelost. 🙂