beantwoord

Hoe toegang krijgen tot mijn tele2 voor een onbekende incasso

• 10 maart 2019
  • 3 reacties
  • 254 x bekeken

Mijn schoonmoeder heeft jaren geleden een abonnement van een dienst bij Tele2 afgesloten. Ik geloof dat de bedoeling is dat je er goedkoper mee belt via de vaste lijn. Dit willen we nu opzeggen voor haar, maar we hebben geen idee waar we moeten beginnen. Het contract is kwijt, de enige houvast zijn de referentiegegevens bij de maandelijkse incasso.
Weet iemand hoe ik hieruit het klantnummer kan halen?
icon

Beste antwoord door WhTurner 10 maart 2019, 11:04

Bij mij staat op de factuur achter klantnummer CBS11*****.
Op het afschrift van de bank staat dit nummer achter "Machtiging ID" tot het streepje "-" met daarachter het gironummer waar ik oorspronkelijk het abonnement mee afsloot (nu dus een deel van IBAN)

Opzeggen moet telefonisch op 020 75 44444, Zij moeten volgens mij ook zonder klantnummer op basis van adres/postcode het abonnement kunnen vinden (niet in het weekend bereikbaar)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Bij mij staat op de factuur achter klantnummer CBS11*****.
Op het afschrift van de bank staat dit nummer achter "Machtiging ID" tot het streepje "-" met daarachter het gironummer waar ik oorspronkelijk het abonnement mee afsloot (nu dus een deel van IBAN)

Opzeggen moet telefonisch op 020 75 44444, Zij moeten volgens mij ook zonder klantnummer op basis van adres/postcode het abonnement kunnen vinden (niet in het weekend bereikbaar)
Reputatie 7
Badge +4
Dit zal wel vaste telefonie zijn zonder internet. Dat loopt gewoon via een KpN analoge lijn welke gefactureerd wordt voor een lager bedrag via Tele2. Ik weet niet of daar een mijn.tele2.nl omgeving voor is. Maar als je de klantenservice belt kunnen ze je vast verder helpen. Let op dat het vaststellen van identiteit een stuk scherper is geworden. Jii bent de contracthouder niet, dus zorg dat zij erbij is.
Dank voor de reacties! Inderdaad, na het CBSxxxxxx nr volgt het bankrekening, dat was me nog niet opgevallen. We gaan morgen meteen even bellen met dat nummer om op te zeggen.