beantwoord

Het nummer van de klantenservice werkt niet

• 19 april 2019
  • 2 reacties
  • 74802 x bekeken

Ik probeer de klantenservice te pakken te krijgen, maar als ik bel gebeurd er niets. soms hoor je hem 1 keer overgaan, de andere keren blijft het totaal stil. zowel de sales lijn als de normale klantenservice kan ik niet bellen. Is dit vanwege goede vrijdag? ik bel vanaf een mobiele telefoon met een KPN abonnement. alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 23 april 2019, 13:07

Hé balken07,

Er waren geen problemen bekend met het bereiken van onze klantenservice afgelopen vrijdag. Lukt het inmiddels al wel? Zo niet kun je dan wel andere bedrijven bellen waar ze keuzemenu's hebben?

Mocht je vraag nog niet beantwoord zijn waarvoor je vrijdag wilde bellen kun je deze uiteraard ook hier op het forum stellen, ik of andere forum gebruikers zullen je dan proberen te helpen aan een antwoord!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé balken07,

Er waren geen problemen bekend met het bereiken van onze klantenservice afgelopen vrijdag. Lukt het inmiddels al wel? Zo niet kun je dan wel andere bedrijven bellen waar ze keuzemenu's hebben?

Mocht je vraag nog niet beantwoord zijn waarvoor je vrijdag wilde bellen kun je deze uiteraard ook hier op het forum stellen, ik of andere forum gebruikers zullen je dan proberen te helpen aan een antwoord!

Groet, Kevin
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee. Er bellen duizenden mensen per dag.. als je dit dus vaker hebt zou je eens met een ander toestel moeten proberen.