Gidsvermelding Telefoonnummer..

  • 5 maart 2015
  • 19 reacties
  • 1197 x bekeken

Bij het overstappen is mijn telefoonnummer uit "detelefoongids" verdwenen, hoe kan ik mijn vaste telefoonnummer weer vermeld krijgen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi h.sargentini,
Jammer om te horen dat het telefoonnummer niet meer te zien is. Dat kunnen we zeker goed instellen voor je.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".
Dan kan ik de instellingen in het systeem aanpassen ;)

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je gegevens h.sargentini.
Ik heb je gegevens ontvangen en ik ga ervoor zorgen dat het onderzocht wordt.
We zullen dan contact opnemen met je om alles met je te bespreken.
Fijn weekend nog.
Groet,
Ben
Hoi Ben,

Dank je wel voor de moeite, ik hoor het graag.
Ook een goed weekend en groet,

Hans.
Reputatie 7
Badge +5
Beetje een langdurige omweg Ben.
Dit kun je zelf in de MijnTele2 instellen.
Abonnement > telefoon instellingen > gidsvermelding ja/nee

*edit*
Heb je eenmaal JA aangekruist en je wilt daarna toch NEE dan duurt het een klein half jaartje voor je weer uit de (digitale)gids geschrapt word.
Papieren versie 1 jaar en langer.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Hans,
We hebben je vandaag geprobeerd te bellen, helaas nam je de telefoon niet op toen we belden.
We proberen het over enkele dagen nog een keer. Als de tip van Bombarie werkt, zou het natuurlijk mooi zijn.
Maar we willen het graag ook voor je doen als we je volgende keer te pakken krijgen.
Groeten,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Hans,
Is het nog gelukt? We horen het graag van je. Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag Hans,
Helaas hebben we je vandaag weer niet te pakken gekregen. Daarom sluiten we de zaak voor nu.
Als het probleem zich nog steeds voordoet, kan je het altijd laten weten.
Dan heropen ik de zaak weer.
Vriendelijke groet,
Ben
Dag Ben,

Bedankt voor de moeite, ben inderdaad lang afwezig geweest.
Nog steeds ben ik niet in de gids opgenomen, zou je s.v.p. de zaak weer willen heropenen...
Vast bedankt.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Hans,
Welkom terug 🙂
Vorige keer hebben we je helaas toen een paar keer niet kunnen bereiken.
Maar we hebben wel je voicemail ingesproken. Daarin leggen we uit dat je dit zelf ook zou kunnen regelen via Gratis basisvermelding - De Telefoongids
Lukt het zo om het zelf voor elkaar te krijgen?
Vriendelijke groet,
Ben
Hoi Ben,

Bedankt voor je snelle reactie.
Helaas lukt het niet, ik krijg de volgende melding op www.mijnnummervermelding.nl :

Uw gegevens kunnen niet worden aangepast.

Het nummer +3103******** is niet bij ons bekend.
"Het nummer bestaat wel, maar uw telecomaanbieder heeft uw gegevens niet bij ons aangemeld.
Neem contact op met uw telecomaanbieder met het verzoek om uw nummer met uw naam, adres en woonplaats aan te melden bij de centrale Nederlandse nummerinformatie-databank"

Kies uw telecomaanbieder uit de lijst om de contactgegevens weer te geven.

Kun je me s.v.p. adviseren wat nu te doen?

Vast bedankt en groet, Hans.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Hans, bedankt voor je reactie.
Jammer dat het zelf nog niet is gelukt.
Klopt het wel dat het nummer niet helemaal juist staat daar? Het moet toch zijn +313******** (zonder de 0) ?
Probeer het alsjeblieft dan nog eens. Ik zal zelf nog onderzoeken ook waarom het zo kan zijn dat je deze melding krijgt.
Ik hoor graag ook nog van je of het werkt met het nummer dat ik je stuurde.
Groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Is dat handig zo (van jullie beiden), om dat nummer hier te vermelden? Ben? :8

Ook al is het eerste nummer dan fout. Alleen die nul mag wel blijven staan. 😛
Jeroen, je hebt gelijk....kan nu niet meer ongedaan gemaakt worden.

Ben, heb het met en zonder 0 geprobeerd, de melding blijft hetzelfde: nummer niet bekend.
Reputatie 6
Badge +5
Nee, maar het kan wel ge-edit worden door een moderator.
Van Ben van Tele2, als moderator zijnde, verwachtte ik dat sowieso niet. :D

Of moet ik straks voor jou ook al vragen of er een telefoonnummer
verwijderd kan worden Ben? :8

Ligt dat trouwens niet administratief bij Tele2 dan,
als na een nummerovername die uit de gids verdwijnt?

@h.sargentini: Staat bij Mijn Tele2 bij de telefooninstellingen
'vermelden in telefoongids' op 'Ja'?
Reputatie 6
Badge +5
Ik heb het meteen aangepast zodra ik het zag.
Ook heb ik direct nog een grote kop koffie gepakt zodat mijn aandacht meer gefocust is op de taken voor me. Bedankt dat jullie zo snel mij hierop wijzen 🙂
Helaas is het dus voor h.sargentini nog niet gelukt.
Daarom ga ik het nog een keer vragen aan een collega van me met meer technische kennis.
Ik kom snel bij je terug en hou je op de hoogte van de voortgang.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 7
Badge +5
En we zijn 9 weken verder........ik zal het nog 1x proberen uit te leggen.
1: De vorige provider heeft het nummer afgemeld in/uit de gids. (verplicht)
2: Hans heeft bij de overstap geen [x] ja aangekruist bij nummervermelding in de gids.
3: In de systemen staat nu dat er geen vermelding mag komen.
4: Hans probeert het nummer in de gids te krijgen, het systeem blijft (terecht) zeggen dat dat niet mag van Hans.
5: Theoretisch kan Hans dat zelf opheffen door [x] ja aan te kruisen in de MijnTele2
6: Eenmaal de blokkade opgeheven zou het systeem deze ook op moeten heffen wat blijkbaar niet gebeurd.

Dus wat Hans in *5 zou moeten kunnen, die optie is er nu eenmaal.
Daar moet nu e.o.a. techneut aan te pas komen ???
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je input Bombarie!
Als het zo voor h.sargentini zou werken, is dat natuurlijk super.
We hebben hem vandaag ook nog geprobeerd te bellen,
maar wederom was meneer niet bereikbaar. Het wordt zo wel lastig om het te bespreken met je h.sargentini.
Wanneer ben je bereikbaar? Laat het me weten.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi h.sargentini,
Helaas hebben we niets meer van je vernomen helaas na mijn laatste bericht.
Is het nog gelukt?
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste h.sargentini,
Het is jammer dat we je vandaag wee niet te pakken hebben gekregen.
Daardoor hebben we de case moeten sluiten.
De deur staat natuurlijk altijd open. Als je nog een keer terugkomt kunnen we er weer een keertje naar kijken.
Vriendelijke groet,
Ben