beantwoord

geen vaste telefoonverbinding meer

• 16 maart 2019
  • 4 reacties
  • 250 x bekeken

Ik heb opeens geen vaste telefoonverbinding meer. Internet werkt wel gewoon. Er zijn geen storingen.
Hoe kom ik weer aan een werkende telefoonverbinding?
icon

Beste antwoord door theocoppes 16 maart 2019, 19:45

Probeer eens met een reset. Als dat niet helpt dan maandag morgen helpdesk bellen. Hier is nu niemand meer van tele2. Je kunt je gegevens in het profiel invoeren. Dan word je maandag sneller geholpen. Maar bellen is sneller.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Probeer eens met een reset. Als dat niet helpt dan maandag morgen helpdesk bellen. Hier is nu niemand meer van tele2. Je kunt je gegevens in het profiel invoeren. Dan word je maandag sneller geholpen. Maar bellen is sneller.
Reputatie 5
Badge +3
Probeer je telefoon met het RJ11 stekkertje eens rechtstreeks in de tel1 poort van je modem te prikken, dan kan je de binnenbekabeling in ieder geval uitsluiten,..
Bij geen kiestoon dan inderdaad een 'zachte' reset uitvoeren d.w.z. de stekker er voor 30 sec. uit houden, dan even wachten totdat alles weer opgestart is, als je internet het weer doet kan je de telefoon pas weer checken.

succes.
Ik heb gereset maar jammer genoeg geen succes. Wordt maandag.....bedankt
Geen flauw idee waarom maar opeens doet de telefoon het weer. Niets veranderd. Bedankt voor de suggesties zal ze onthouden voor een volgende keer!