beantwoord

Geen vastbellen na nieuw modem.

• 10 december 2018
  • 17 reacties
  • 3836 x bekeken

Ik heb nieuw modem nadat monteur heeft geinstaleerd kan ik niet meer vastbellen. De lampjes branden.ook van tele1waar kabeltje in is.ik hoor ook geen kiestoon maar zie wel dat de lijn verbonden ik..alles geprobeerd paar x gerest ..
Ik heb wel internet.maar vast bellen gaat dus niet heb dit nu een.week
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 11 december 2018, 18:41

Ze zullen het probleem met het bellen zo snel mogelijk oplossen. Ik ga er vanuit dat de monteur dit in orde kan maken. Indien toch problemen zal hij ons bellen en kunnen we de verantwoordelijke mensen van de configuratie er weer bij betrekken.

Omtrent het uitbellen en dat het wel werkt maar een onderbroken kiestoon hebt. Dit betekent normaal dat je een voicemail bericht hebt. Als je deze afluistert zal je een normale kiestoon moeten hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik zie dat je inmiddels de klantenservice al gebeld heeft en de technische dienst bezig is om dit probleem op te lossen. Ik kan je op dit moment alleen vragen hier op te wachten.
Dank je jasper..ze hebben.bij jullie centrale t hoofdkantoor iets gedaan..nu kan ik wel bellen..alleen ik kan niet gebeld worden ik hoor de foon overgaan en.als ik opneem hoor ik ingesprekstoon..
Ook als ik ga bellen dan hoor ik geen kiestoon maar de ingesprekstoon ik druk dan t nummer hoor ik dat nummer overgaat ..
Als ik mezelf dus vanaf mobielnr bel naar mijn huistelefoon zegt bandje. Nummer niet in gebruik.
Ik vrees dat t toch bij hoofdcentrale nog jiet gped is. Dat ik openlijn heb ..ze hadden iets mey confiuscherm ofzoiets iets gedaan omdat dat niet goed zat vrees dat ik bij jullie nog niey bij aangesloten vandaar dat handje zegt. Nummer niet in gebruik.....wel kan ik zelf bellen.dat doet hij dus wel. Alleen klopt dat dan nog dat ik als ik groen hoorntje indruk geeeeeen kiestoon hoor maar direct ingesprekstoon druk wel gewoon gekozen nummer dan gaat dat over ...
Ik hoor wel de foon rinkelen...neem ik op dan hoor ik ingesprekstoon.en men hoort mij ook niet
Morgen komt wel weer de monteur ..toch denk ik dat t bij jullie binnen de hoofdcentrale niet goed zit. Ze moeten mij aansluiten daarbij ik heb betaald t is ook vd rekening af dus dat is t niet ik ben niet afgesloten ..maar nummer niet in gebruik ...
Reputatie 5
Badge +3
Ze zullen het probleem met het bellen zo snel mogelijk oplossen. Ik ga er vanuit dat de monteur dit in orde kan maken. Indien toch problemen zal hij ons bellen en kunnen we de verantwoordelijke mensen van de configuratie er weer bij betrekken.

Omtrent het uitbellen en dat het wel werkt maar een onderbroken kiestoon hebt. Dit betekent normaal dat je een voicemail bericht hebt. Als je deze afluistert zal je een normale kiestoon moeten hebben.
Hoi jasper
Nu gaat de huistelefoon niet meer over als iik via me 06naar me huistelefoon bel..gister met jouw colega niels was dat dus wel maar toen hoorde ik niks .....offffff ik was in gesprek ..nu hoor ik de telef niet ...weeeer in gesprektoon ik den.toch dat t de afdeling os wat jij beschreef configuratie...wil jij t weeer daar toezenden..
De monteur moet nog komen..toen hij.dit hoorde had hij.zoiets ..heeft kpn niet gekeken...denk niet dat kpn hier wat aan kan.doen. eind vd middag komt jorik de monteur maar hij ging ook eerst jullie nog bellen..wat een gedoe allemaal. Ik kan nu dus wel naar buiten bellen maaaaar hoor dus ookingesprektoon gelukkig kan.degene mij.horen ik hun ook alleen.als men mij belt lukt lukt ..ik ben in gesprek ...daarbij ik hoor dus vanaf vandaag niet mijn telefoon terwijl gister deze nog wel rinkelde..t komt echt bij julllie binnenuit dat is niet goed wil jij hun nog es benaderen
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb nog niet staan dat de monteur zijn bon heeft opgelost. Deze kan dan ook nog bezig zijn. Als hij nog niet bij je thuis geweest is moet ik je vragen te wachten. Hij kan namelijk via de monteursafdeling in contact komen met de correcte afdeling.
Klopt monteur komt later hij heeft gebeld..en.ging voordat hij hier kwam.jullie ook nog bellen...wordt vervolgt en.dank je voor reactie ik hou je op de hoogte
Heeeeeeeeeeeel raaaaaaar mijn vader had dus mij.geprobeerd tebellen...krijgt hij een bandje met dit nr 003166295559
En.toen probeerde hij opnieuw mij te bellen kreeg hij weer bandje dit nr is niet ingebruik draai 1888'
Dussssss wat is er loos
Monteur is geweest en hij echt alllles nagekeken en ik kan.dus wel naar buiten bellen.alllleen mensen kunnen mij niet bellen...verbinding wordt verbroken ....
Yorick heeft t zelf ook nu ervaren.t komt echt uit de centrale ..configuratiescherm.?.knopje moet daar dus om gezet worden.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is het niet zo makkelijk als een knopje omzetten. Maar de technische dienst is op de hoogte en is bezig de storing op te lossen. Maar verder kan ik op dit moment niet iets voor je doen. Ik moet je vragen nog even langer te wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Oke..
Tis savonds..en.helaas nog steeds niet verholpen.er is storing voicemail afdeling. Terwijl bij mij deze is uitgeschakeld..
Hoor dus de foon overgaan..neem.ik.op. ben ik in gesprek. Hang ik.op gaat gaat de huisfoon verder met t overgaan.zegt t bandje nr......kan niet opnemen...spreek na piep bericht in ..
En nogggggg steeeeds probleem vastbellen
Ik hoor de telfoon wel overgaan..neeem ik op dan is t in gesprek..degene die mij belt hooet gewoon dat de foon overgaat..en ze horen niet dat ik opneem ik hoor in fesprwktoin...zij horen dus overgaan vd telfoon. Bijna 2maanden dit gedonder..
Reputatie 7
Badge +4
Bel gewoon morgen nog eens naar de telefonische klantenservice. Dit duurt toch al veel te lang!
Reputatie 5
Badge +3
Bel gewoon morgen nog eens naar de telefonische klantenservice. Dit duurt toch al veel te lang!

Dat is het beste wat je kan doen in dit geval. Ik zie dat de poster dit inmiddels heeft gedaan en verder is uitgezet. Maar op het forum kunnen we geen verdere ondersteuning hier in bieden.
En nog steeeeeeds probleem
Ik kan wel bellen.... alleen is de kiestoon er niet meteen in gesprekstoon..druk gewoon cijfers dan kan ik bellen
Mensen die mij bellen horen wel de overgaanstoon....neem ik dan op. Hoor ik ingesprekstoon..degene aan de andere lijn horen mij niet maar blijven de overgaanslijn horen..ik hoor na 12sec in een kkik. Dan is de lijn stil...dood zeg maar..
Vanaf nov dec dit. Ander modem. Was eerst niet geconfigureerd. Maar t is nu dus dat ik niet bereikbaar ben..aantal keten moest ik de laatste 3nr doorgeven die mij hadden gebeld binnen een week plus tijd en profiler..dit aantal keten doorgeven en t blijft zo ..
Begin t goed zat te worden nu..
T bellen naar tele2kost me teveel. Ook naar andere. Ik heb nu dus 2, hoge rekeningen wat ik noooooit eerder had omdat men mij terug belde. Ook me prepaid gauw erdoor heen..
Ook.ik heb dus die witte modem en alllles gedaan ..alle stappen doorgenomen en nogggg steeeds t probleem...ook.zo heeeerlijk. Wordt net gewoon uit wifi geknikkert ...steeds oonieuw me wachtwoord invullen werd geweigerd. Dus oo t laaste me oude wachtwoord gedaan en.jawell dat pakte. Beeeeetje vreemd hoor dat ik dus me oude wachtwoord moest doen.die ik zelf niet onthou. Has ik.dus van tele2. Mijn eigen.wachtwoord die ik.dus wel kon onthoyden pakte niet was onjuist
Grrrrrrrrrrrr
Ik begin me vertrouwen.te verliezen. Vanaf nov dit gezeik . Spijt dat t nieuwe modem heb. Die oudere die zwarte dus. Had ik.soms es een probleem.. die gauw verholpen.was..deze nieuw geeft alleen maar problemen
T vaste bellen.ik moet sterds contakt opnemen.krijg steeds andere medewerker steeeeeds opnieuw me verhaal.doen..leg t duidelijk uit......en.nog is t probleem..
Hoelang duurt dit nog....
In.de centrale zit t probleem.configuratiescherm...daaaaaar moet gewoon nog knop op..zodat ik gebeld kan.worden!!!!!!!!