beantwoord

Geen telefoonverbinding

  • 9 juli 2015
  • 1 reactie
  • 242 x bekeken

Vanmiddag is door een monteur de live box van Wanadoo vervangen, deze was namelijk defect, en de vervanger is een Huawei modem en de internet functie werkt normaal. Echter de vaste telefoonlijn functioneert niet meer. Volgens deze technische man zijn de aansluitingen hetzelfde gezet zoals op de defecte livebox modem Op het modem Huawi is de zogenaamde voip functie welke niet werkt (Het lampje ligt niet op!). Volgens deze monteur is alleen TELE2 welke dit kan oplossen.
Gaarne jullie advies en natuurlijk oplossing voor dit probleem
icon

Beste antwoord door jlthkoch 10 juli 2015, 00:10

Tele2 maakt geen gebruik van Huawei-modems en installeert deze ook niet. Waarom zou Tele2 dit kunnen oplossen? Ik denk dat de monteur een beetje last van de hitte had als hij je heeft doorverwezen naar (de klanten van) Tele2! :)

Is het modem op de kabel of op de telefoonaansluiting aangesloten? Wanadoo leverde namelijk adsl en kabel-internet, maar is geruime tijd geleden deels opgegaan in Ziggo en deels in T-mobile Online.

Je moet met je vraag dan ook bij Ziggo of T-mobile Online zijn en dit is het Tele2-forum.

Je persoonlijke gegevens op een openbare pagina is niet slim en onnodig. We hebben niets aan het nummer en als het nodig is dan zal er om je gegevens gevraagd worden gevraagd door een medewerker van Tele2. De gegevens moet je dan sturen in een privé bericht. Je privé-gegevens op deze openbare pagina zullen worden verwijderd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Tele2 maakt geen gebruik van Huawei-modems en installeert deze ook niet. Waarom zou Tele2 dit kunnen oplossen? Ik denk dat de monteur een beetje last van de hitte had als hij je heeft doorverwezen naar (de klanten van) Tele2! :)

Is het modem op de kabel of op de telefoonaansluiting aangesloten? Wanadoo leverde namelijk adsl en kabel-internet, maar is geruime tijd geleden deels opgegaan in Ziggo en deels in T-mobile Online.

Je moet met je vraag dan ook bij Ziggo of T-mobile Online zijn en dit is het Tele2-forum.

Je persoonlijke gegevens op een openbare pagina is niet slim en onnodig. We hebben niets aan het nummer en als het nodig is dan zal er om je gegevens gevraagd worden gevraagd door een medewerker van Tele2. De gegevens moet je dan sturen in een privé bericht. Je privé-gegevens op deze openbare pagina zullen worden verwijderd.