vraag

Geen reactie op klacht

• 11 juni 2017
  • 39 reacties
  • 3025 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

Sogeking,

Wat ik wil is dat de helpdesk beter functioneert. Dat de medewerkers goed opgeleid worden. Dat ze de eigen leveringsvoorwaarden kennen en ook de beperkingen kennen. Hoe kunnen ze anders de klanten goed informeren?

Een verbetering is naar mijn idee alleen mogelijk als Tele2 inziet dat er ruimte is voor verbetering. Aangezien de huidige houding er een is van ontkennen en afketsen van kritiek, denk ik dat Tele2 de noodzaak van kritisch kijken naar het eigen functioneren niet inziet.
Ik heb tele2 net al een aanbod gedaan mij te bellen omdat ik na een maand gezeik, nog geen tv heb, beloofde terugbel verzoeken niet nagekomen worden, reactiedagen van 10 werkdagen niet kloppen en een klacht binnen 30 dagen in behandeling wordt genomen! Ook de structering van escalaties is kansloos. De mogelijkheden binnen de telefonische klantenservice te basic zijn en een tweedelijn die te lange wachttijden heeft. Dus tele2. Ik zie jullie bericht wel. Niet omdat het moet.....
Ik heb tele2 net al een aanbod gedaan mij te bellen omdat ik na een maand gezeik, nog geen tv heb, beloofde terugbel verzoeken niet nagekomen worden, reactiedagen van 10 werkdagen niet kloppen en een klacht binnen 30 dagen in behandeling wordt genomen! Ook de structering van escalaties is kansloos. De mogelijkheden binnen de telefonische klantenservice te basic zijn en een tweedelijn die te lange wachttijden heeft. Dus tele2. Ik zie jullie bericht wel. Niet omdat het moet.....

Wij zijn duidelijk niet de enigen die zo behandeld worden.
Als ik de ervaringen van andere klanten lees, is het allemaal heel herkenbaar voor mij.
https://www.ervaringen.nl/tele2
Reputatie 4
Badge +3
Sogeking,

Wat ik wil is dat de helpdesk beter functioneert. Dat de medewerkers goed opgeleid worden. Dat ze de eigen leveringsvoorwaarden kennen en ook de beperkingen kennen. Hoe kunnen ze anders de klanten goed informeren?

Een verbetering is naar mijn idee alleen mogelijk als Tele2 inziet dat er ruimte is voor verbetering. Aangezien de huidige houding er een is van ontkennen en afketsen van kritiek, denk ik dat Tele2 de noodzaak van kritisch kijken naar het eigen functioneren niet inziet.

Het enige wat ik je dan kan vertellen is dat je klacht genoteerd is en ik geef het voor je door.
Reputatie 3
Badge +1
Sogeking,

Wat je dus wil meegeven is een punt van feedback (helaas ben je niet in de positie om instructies te geven). Feedback is niets meer dan een tip geven, hoe in jouw ogen iets verbeterd zou kunnen worden. Dat heb je bij deze gedaan en @JeroenM van Tele2 gaat je feedback dus doorgeven.

Ten tweede, het is de verantwoordelijkheid van de consument om op de hoogte te zijn van hetgeen dat zij afnemen. In dit geval dus de leveringsvoorwaarden. Je geeft aan akkoord te zijn met deze voorwaarden op het moment dat je de dienst afsluit.

Los van het feit dat er inderdaad verbetering mogelijkheid is aan de kant van Tele2, is er natuurlijk ook sprake van een beetje eigen verantwoordelijkheid. Het zou een mens sieren wanneer de hand eerst in eigen boezem gestoken wordt. Maar dat is mijn mening.
Los van het feit dat er inderdaad verbetering mogelijkheid is aan de kant van Tele2, is er natuurlijk ook sprake van een beetje eigen verantwoordelijkheid. Het zou een mens sieren wanneer de hand eerst in eigen boezem gestoken wordt. Maar dat is mijn mening.
Die mening heb je dan bij deze gegeven.
Ik zal hier geen discussie met je over starten. Onze standpunten zijn duidelijk.
Reputatie 3
Badge +1
Die mening heb je dan bij deze gegeven.
Ik zal hier geen discussie met je over starten. Onze standpunten zijn duidelijk.

Mooi, dan neem ik ook aan dat de moderators dit topic kunnen sluiten.
Mooi, dan neem ik ook aan dat de moderators dit topic kunnen sluiten.
Vind je het goed dat ik dat bepaal?
Ik stel voor dit topic pas te sluiten als ik een formele reactie krijg op mijn klacht.
Reputatie 3
Badge +1
Sogeking,

Het enige wat ik je dan kan vertellen is dat je klacht genoteerd is en ik geef het voor je door.

Done.
Sogeking,

Done.

Dat ben ik dan niet met je eens.
Reputatie 3
Badge +1
Dat mag.
Dat mag.Dank je 🙂
Ik heb nog geen reactie op mijn klacht ontvangen. Het duurt langer dan ik verwachtte.
Reputatie 4
Badge
Wegen inactiviteit heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.