gedupeerden groep Gratis Bellen

• 21 december 2016
  • 21 reacties
  • 620 x bekeken

ik wil graag een groep vormen met alle mensen die gedupeerd zijn
door het , door tele2, stilzwijgend stopzetten van 'onderling gratis bellen'
zonder enige vorm van klantvriendelijke service die daar gewoon bij hoort, ook wettelijk

sowieso ten eerste meld allemaal hier je verhaal, bellen is beter, ze zijn al op de hoogte:
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

en verder graag even een prive bericht sturen naar mij!

bedankt!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ok.. ik ben ook muzikant, kijk hebben we toch wat leuks om over te praten. Maar dan openen we gewoon een nieuw topic. En dan hou ik, net als Jeroen, het voor dit topic hierbij.
niemand?
Reputatie 6
Badge +5
Zoveel zullen Tele2 abonnees vast niet met elkaar bellen vermoed ik.

Je verwacht wel heel snel een reactie hier op het forum. Dat zal wel nog een aantal uren
of misschien wel een paar dagen duren. 🙂 Of niemand voelt zich gedupeerd. 🆒

Ikke niet in ieder geval. Ik zou niet weten wie ik moet bellen die ook Tele2 telefonie heeft? :?
Er zullen vast wel meer Tele2 klanten zijn die onderling belden anders had Tele2 de service wel gewoon in stand kunnen houden.
dit is geen topic om meningen te spuien over wel niet wat en hoe, enzovoort
straks wordt het een zinloze discussie en zoek even op 'onderling gratis bellen'
op het forum, dan vind je genoeg info

en er zijn genoeg mensen die gedupeerd zijn
dat is ook duidelijk in andere topics op dit forum

ik wil die mensen bij elkaar hebben, verder niets!
Reputatie 7
Badge +4
Dit forum is juist bedoeld voor discussie tussen klanten. Als je alleen oproepje wilt doen moet je niet hier zijn. Klanten die recht hadden op gratis bellen is gratis opzeggen geboden. Bij vernieuwen van een abonnement, en je bv weer x maanden gratis of verlaagd tarief betaalde kreeg je ook te maken met de nieuwe voorwaarden. Dit was al heel lang (jaren) geen onderdeel meer van het aanbod van internet/bellen/(tv).
sorry Eric,

dat bedoel ik nou, je doet net alsof je het probleem begrijpt maar
dat is zo te lezen aan je verhaal totaal niet zo ,
je roept wat algemene dingen die ik al vaker heb gelezen maar ze raken totaal niet het probleem,
je begrijpt duidelijk niet wat er aan de hand is en ik ga dat niet weer uitleggen,
daarvoor moet je maar dit lezen:

https://forum.tele2.nl/vaste-telefonie-189/gratis-onderling-bellen-afgeschaft-door-tele2-tele2-klanten-niet-geinformeerd-60737

https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/gratis-onderling-bellen-abusivelijk-vroeg-afgeschaft-61184/index1.html

https://forum.tele2.nl/vaste-telefonie-189/gratis-bellen-naar-andere-tele2-klanten-zonder-bericht-naar-afgeschaft-61165

en hier blijft het niet bij, ik weet nog meer en tele2 is zeer schandelijk bezig!!!

iedereen moet vooral reageren met wat ie wilt, prima,
maar mijn vraag blijft:

wie is ook gedupeerd door deze nare tele2 actie en wilt een groep vormen ter ondersteuning van elkaar?
stuur me dan een prive berichtje, dan leggen we verbinding met elkaar!
Reputatie 7
Badge +4
Ik begrijp het prima, ik volg dit forum al langere tijd. En wat ik schets is dat Tele2 gewoon heeft uitgelegd wat ze gedaan hebben. Mensen die recht op dit oude product hadden, en dus niet hebben verlengd of veranderd konden gewoon opzeggen. Dat jij waarschijnlijk teleurgesteld bent dat jij niet zo'n product had is heel jammer, maar heb je tijdelijk dus wel een cadeautje gehad. Als je niet verder wilt kun je gewoon na afloop van je looptijd van je contract ook gewoon opzeggen hoor.
nee, uit je verhaal blijkt al weer dat je het bij het verkeerde eind hebt,

helaas, hier heb ik niks aan
Reputatie 7
Badge +4
Tja, dan kan het topic gesloten worden.
nee, uit je verhaal blijkt al weer dat je het bij het verkeerde eind hebt,

helaas, hier heb ik niks aan

wat tele2 doet, en jij ook, en het lijkt er op dat je hun verdedigd en volledig achter hun staat, dat
is zeer vreemd,, je komt over alks een medewerkeer van tele2

is continue een nieuw ander antwoord, verklaring geven om er zo steeds weer om heen te draaien,(ik ken ze nu wel uit mn hoofd, de mogelijke dwaal antwoorden), ik ben daar nogal klaar mee, het komt ontzettende onbetrouwbaar over, aan de telefoon in eerste gesprek gaf tele2 mederwerker gewoon toe dat er een fout is gemaakt en dat tele2 niet zo met mensen moet omgaan, dat het niet ok was,,en dat tele2 naar een oplossing aan het zoeken was en dat ik mn geld terug kom krijgen

en dan moet tele2 zich daar aan houden,,zijn we nou helemaal van de zotte!!!!!

sluit maar, maar mijn oproep blijft staan en daar gaat het mij ten eerste om!

maar mooi dat het toch nog een keer is besproken hier!

wat een onzin reden trouwens,,, omdat jij herrt niet begrijpt moet het gesloten worden?

ok, laat maar,,make my day en druk op de knop!
Reputatie 7
Badge +4
Tja, je geeft weinig inhoudelijke informtie over je probleem, stuurt alleen wat linken , maar die stonden al op het forum toch? En alleen moderators hebben een knop hoor. No worries.
Reputatie 6
Badge +5
Eric kan het topic niet sluiten hoor. 😃 Dat kunnen de moderators alleen.

Valt me wel op dat er zich nog weinig 'gedupeerden' hebben gemeld. 🆒
Maar zoals ik al zei dat kan wel enige dagen duren.
Daarom reageerde ik verder ook maar niet meer, en zal dat nu verder ook niet meer doen.

Succes met je actie. :)
Al betwijfel ik dat ie erg succesvol zal zijn. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
ik stuur links op waar precies staat beschreven wat mijn probleem is

die topics zijn allemaal gesloten dus kan ik daar ook niet meer iets aan toevoegen,
om nu hier weer alles opnieuw te moeten uitleggen, het staat daar perfect verwoord
dus die links zijn prima ter illustratie! je hoeft ze niet te bekijken als je geen belangstelling hebt

het is een forum ten behoeve van communicatie tussen klanten van tele2 en ik doe een oproep naar
gedupeerden toe

niks mis mee!
Eric kan het topic niet sluiten hoor. 😃 Dat kunnen de moderators alleen.

Valt me wel op dat er zich nog weinig 'gedupeerden' hebben gemeld. 🆒
Maar zoals ik al zei dat kan wel enige dagen duren.
Daarom reageerde ik verder ook maar niet meer, en zal dat nu verder ook niet meer doen.

Succes met je actie. :)
Al betwijfel ik dat ie erg succesvol zal zijn. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.

heb je die links wel goed gelezen? genoeg gedupeerden !! tot en met mensen die er een advocaat bij nemen!
leuk dat je muzikant bent, ik ook,, muziek maken geneest en is goed voor geest en lichaam!
Reputatie 6
Badge +5
heb je die links wel goed gelezen? genoeg gedupeerden !!
tot en met mensen die er een advocaat bij nemen.
Oowkeej, laatste reactie dan. :8
Ik bedoelde dat zich hier in je topic nog weinig mensen gemeld hadden. :$
Maar dat dat nog zou kunnen komen.

leuk dat je muzikant bent, ik ook,, muziek maken geneest en is goed voor geest en lichaam!
Ja, dat is zeker waar. :)

Anyway, Tele2 is niet verplicht tot in lengte van dagen gratis onderling bellen aan te bieden.
Toen dat veranderd is is er als het goed is ook een periode geweest om om die
reden zonder verdere kosten op te kunnen zeggen. Mensen die daar geen gebruik
van hebben gemaakt hebben nu denk ik nergens recht meer op.
Dat is wat ik denk tenminste. Maar ik ben geen jurist. 🆒
heb je die links wel goed gelezen? genoeg gedupeerden !!
tot en met mensen die er een advocaat bij nemen.
Oowkeej, laatste reactie dan. :8
Ik bedoelde dat zich hier in je topic nog weinig mensen gemeld hadden. :$
Maar dat dat nog zou kunnen komen.

Ja, dat is zeker waar. :)

Anyway, Tele2 is niet verplicht tot in lengte van dagen gratis onderling bellen aan te bieden.
Toen dat veranderd is is er als het goed is ook een periode geweest om om die
reden zonder verdere kosten op te kunnen zeggen. Mensen die daar geen gebruik
van hebben gemaakt hebben nu denk ik nergens recht meer op.
Dat is wat ik denk tenminste. Maar ik ben geen jurist. 🆒

heeft in den beginne niet veel met juridische zaken te maken, ik bel met mijn vriendin al jaren en jaren elke dag en uren lang gratis met elkaar, een belangrijk aspect van onze LAT relatie is dat geworden,,,tele2 heeft zonder ons, en vele anderen, in te lichten dat ineens veranderd in betaald bellen, dus zitten nu mensen met hele hoge rekeningen zonder dat ze ergens iets van af wisten,,dan kan tele2 van alles gaan beweren over mails en dergelijke maar het raakt kan nog wal, hele veel mensen weten niets van mails ,, dat is wel tekenend en zegt genoeg,,verder is de hele gang van zaken van tele2 hierover zo grillig dat je kan aannemen dat ze ergens onderuit proberen te komen,, ze gaan van behulpzaam naar keihard straffend,,ik zit vast aan een abonnement wat ineens te duur is, waar ik dus niks aan heb,, dat wordt een half jaar niet bellen met mijn vriendin, we zijn al aan het oefenen maar het is helemaal NIKS zo , net alsof de relatie stopt!! klote tele2
wettelijk klopt het inderdaad dus nietr, tele23 had ons een maand van te voren moeten waarschuwen en aanbieden gratis op te stappen, die mail is er nooit geweest, bij velen niet, waarom niet weet ik niet maar tele2 moet hierin zn verantwoording nemen tegenover klanten en niet de schuld in de schoenen gaan schuiven bij klanten en ook nog eens al die centen in hun eigen zak steken en mensen aan hun lot overlaten met een abonnement wat ineens is veranderd in tarieven, kosten,, opzeggen kost me 200 euro, ok, ik laat het hierbij anders slaap ik weer niet,,,bloed onder mijn nagels,,,,,
Badge +2
Topic starter plaatst hier inmiddels 10 van de 18 reacties en kan zich afvragen of hij hier met een kansloze missie bezig is. En mijn sterke overtuiging is dat hij dat is. Je zit hiermee op het verkeerde platform, dit is geen Facebook of iets dergelijks.

Voor je vriendin en jou vind ik het spijtig maar er is ook nog zoiets als Skype, kun je elkaar ook heerlijk zien toch? Ik begrijp niet dat je daar niet eerder gebruik van heb gemaakt. Zelfs mijn oeroude moeder gebruikt dat nog regelmatig.
Reputatie 5
Badge +4
Ik ga het topic op verzoek van de topicstarter sluiten!
Groetjes Kiko