gedupeerden groep Gratis Bellen

• 21 december 2016
  • 21 reacties
  • 620 x bekeken

ik wil graag een groep vormen met alle mensen die gedupeerd zijn
door het , door tele2, stilzwijgend stopzetten van 'onderling gratis bellen'
zonder enige vorm van klantvriendelijke service die daar gewoon bij hoort, ook wettelijk

sowieso ten eerste meld allemaal hier je verhaal, bellen is beter, ze zijn al op de hoogte:
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

en verder graag even een prive bericht sturen naar mij!

bedankt!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ok.. ik ben ook muzikant, kijk hebben we toch wat leuks om over te praten. Maar dan openen we gewoon een nieuw topic. En dan hou ik, net als Jeroen, het voor dit topic hierbij.
niemand?
Reputatie 6
Badge +5
Zoveel zullen Tele2 abonnees vast niet met elkaar bellen vermoed ik.

Je verwacht wel heel snel een reactie hier op het forum. Dat zal wel nog een aantal uren
of misschien wel een paar dagen duren. 🙂 Of niemand voelt zich gedupeerd. 🆒

Ikke niet in ieder geval. Ik zou niet weten wie ik moet bellen die ook Tele2 telefonie heeft? :?
Er zullen vast wel meer Tele2 klanten zijn die onderling belden anders had Tele2 de service wel gewoon in stand kunnen houden.
dit is geen topic om meningen te spuien over wel niet wat en hoe, enzovoort
straks wordt het een zinloze discussie en zoek even op 'onderling gratis bellen'
op het forum, dan vind je genoeg info

en er zijn genoeg mensen die gedupeerd zijn
dat is ook duidelijk in andere topics op dit forum

ik wil die mensen bij elkaar hebben, verder niets!
Reputatie 7
Badge +4