beantwoord

Gebruik van de 2 PSTN poorten op de TG789bvn

  • 11 October 2019
  • 4 reacties
  • 334 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Mijn telefoon abonnement biedt 2 lijnen (1 nummer). Een PSTN poort doet het prima, maar nu ik de tweede wil gebruiken werkt deze niet. Via het MediaAccess menu kan ik nergens terugvinden hoe ik e.e.a. moet configureren.
Weet iemand misschien hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door eric 11 October 2019, 19:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Hallo Meez,

De 2de poort is uitgeschakeld in het modem en kan je niet inschakelen via het menu.
Weet je zeker dat je 2 lijnen hebt?, op de Tele2 website kan ik niet vinden dat dit überhaupt een mogelijkheid is en je kan het ook niet bestellen.
Reputatie 7
Badge +12
Nee, er zijn niet twee PSTN nummers mogelijk vanuit het Tele2 modem. Je geeft zelf al aan, 1 nummer... Je kunt dus de ene PSTN uitgang proberen te splitsen zodat je twee telefoons kan aansluiten.

Nee, er zijn niet twee PSTN nummers mogelijk vanuit het Tele2 modem. Je geeft zelf al aan, 1 nummer... Je kunt dus de ene PSTN uitgang proberen te splitsen zodat je twee telefoons kan aansluiten.

 

8296b1a7-e8d3-4947-b63b-8b0965b4c6d0.jpg


Dank je wel. Splitter aangeschaft en dat werkt. Toch vreemd dat de tweede poort op de modem niet actief in te stellen is (scheelt een splitter en het is netter als e.e.a. elektronisch geschakeld kan worden). Ontwerper heeft dit toch niet voor niets aangebracht.

Reputatie 7
Badge +12

De fysieke poort is er, maar de backend systemen zullen dit ook IT technisch moeten maken. Om eerlijk te zijn, vaste telefonie is op zijn retour. Dus nieuwe ontwikkelingen kun je daar niet meer op verwachten. Ik ben blij dat de goedkope oplossing werkt!