beantwoord

Gebeld door buitenlands nummer

• 6 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 1543 x bekeken

Ik ben net gebeld (41613823278) en heb opgenomen maar hoorde niets...
Nou heb ik wel eens gehoord dat dit ook wel eens zo'n soort phishing truck kan zijn...
Kunt u er voor zorgen dat ik hier verder geen last mee krijg?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 9 augustus 2016, 11:50

Hoi m.merlijn1,

Irritant zeg! Dit klinkt als een Wangiri-fraude poging, je kunt er hier meer over lezen. Hoewel het natuurlijk vervelend is, gebeurt er niks ergs als je het nummer niet terugbelt. Doe je dit wel, en gaat het daadwerkelijk om een Wangiri-nummer, dan kan het veel geld kosten.

Als je me middels een privébericht je volledige naam en klantnummer stuurt, dan kan ik het nummer toevoegen aan onze lijst van verdachte buitenlandse nummers.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer gereageerd hebt, ga ik er vanuit dat het is opgelost. Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi m.merlijn1,

Irritant zeg! Dit klinkt als een Wangiri-fraude poging, je kunt er hier meer over lezen. Hoewel het natuurlijk vervelend is, gebeurt er niks ergs als je het nummer niet terugbelt. Doe je dit wel, en gaat het daadwerkelijk om een Wangiri-nummer, dan kan het veel geld kosten.

Als je me middels een privébericht je volledige naam en klantnummer stuurt, dan kan ik het nummer toevoegen aan onze lijst van verdachte buitenlandse nummers.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom