Foute weergave maandrekening betaling

  • 23 mei 2015
  • 6 reacties
  • 829 x bekeken

Als ik inlog op MijnTele2 vaste telefonie om het rekeningoverzicht te bekijken, zie ik dat dat laatste rekening niet is betaald. Als ik dan naar alle facturen ga is de rekening wel betaald, en al ik weer terug ga naar de laatste factuur, dan is hij wel betaald. (volgens de bank op 6 mei, dus niet onlangs)
Dit is een fout in de software voor de weergave van de betaalstatus.
In de bijlage 3 screenshots van deze situatie, die binnen een minuut zijn gemaakt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi WhTurner,
Bedankt voor het doorgeven van deze mogelijke bug.
Kan je je gegevens doorsturen in een prive-bericht naar me?
Dan kan ik kijken of we het kunnen nabootsen en/of andere dingen tegenkomen.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je gegevens WhTurner.
Ik heb je nog een reactie gegeven. We hopen dat deze problemen zich niet nog een keer voordoen.
Als er nog iets gebeurt, laat het me weten.
Groet,
Ben
Is dit ook voor tele 2 app, bij mij klopt het bedrag buiten de bundel niet, veel te hoog
Wat kost bellen naar jullie vanuit buitenland
Reputatie 7
Badge +4
Dat ligt eraan uit welk land. Hier kun je het tarief van elk land voor het bellen naar Nederlandse nummers opzoeken.
https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor de hulp, Eric :)

@Inge44: Als je nog aanvullende vragen hebt, wil je dan een nieuw topic aanmaken? Dan helpen we je daar graag verder.