beantwoord

Eindeloos en Grenzeloos bellen Europa (VASTE Telefonie)

• 21 juni 2018
  • 3 reacties
  • 460 x bekeken

Reputatie 1
We hebben internet + bellen met eindeloos en grenzeloos bellen Europa.

1) Een land wat er straks (volgens de email na 1 juli) niet meer op de lijst staat is Rusland? Klopt dit?
2) Ons contract loop officieel tot 4 december 2018, betekent dit dat er na 1 juli alsnog gratis gebeld kan worden naar Rusland, want contract gaat hier voor óf gaat het contract dan over eenzijdig naar een nieuw contract waar er dus 1 euro+ per minuut betaald moet worden?
3) Wat is het tarief dan precies?
4) Mocht Rusland er niet meer op staan straks, dan wil ik het contract zonder kosten omzetten in een reëel contract meer in lijn met de belsituatie hoe die dan wordt. Hoe doe ik dit? Aaangezien de voorwaarden dan veranderd worden gedurende het contract. Dit gebeurt niet door mij maar door Tele2. Rusland was een van de hoofdredenen om überhaupt deze optie erbij te nemen. Ik baal dan van de 25 euro aansluitkosten (omschakeling) die er betaald moest worden, want dat was eigenlijk berekend dat die er in jaren uit werd verdiend.
icon

Beste antwoord door eric 21 juni 2018, 23:21

Ja, paketten bij providers wijzigen wel eens. Ze geven dus ook aan dat je kan opzeggen. Aan jou de keus dus.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op de tarieven pagina kun je e.e.a. nazoeken. Daar staat ook dat voor abonnementen van voor 27 maart gewoon de oude tarieven gelden als je geen email hebt gehad.
https://www.tele2.nl/thuis/tarieven/bellen/#faq-oude-beltarieven-thuis

Verwar je niet de email van de verhoging met de inflatiecorrectie aankondiging per 1 juli met deze verandering? Indien ze echt de voorwaarden veranderen mag je altijd kosteloos opzeggen.
Reputatie 1
Dank voor het antwoord. Het betreft dit mailtje.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, paketten bij providers wijzigen wel eens. Ze geven dus ook aan dat je kan opzeggen. Aan jou de keus dus.