beantwoord

doorschakelen

  • 17 juli 2016
  • 17 reacties
  • 879 x bekeken

Doorschakelen van de vaste telefoon met *21*06nummer#hoorntje naar mobiel lukt niet meer.
Aan de telefoon zegt tele2 een notitie te maken, maar er gebeurt niets.
Bij Ziggo werkt de dezelfde procedure wel.
En, tele2, wat nu ?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 28 juli 2016, 10:04

Op dit moment is er helaas een probleem met de verkorte codes waardoor je niet kan doorschakelen. Dit geldt voor bepaalde abonnementsvormen, en ik vermoed dat jij hier dus last van hebt. Maar dit betekent niet dat je helemaal niet kan doorschakelen. Het is voor nu helaas alleen mogelijk om dit te regelen via MijnTele2.

We hebben de ambitie om dit zo spoedig mogelijk weer werkend te krijgen voor alle abonnementen. Helaas is de oplossing nog niet gevonden en doen we ons best om dit snel te laten doen werken.
Tot die tijd kan je inloggen op MijnTele2 om het te regelen.
We houden contact.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Hier bij mij al enkele weken storing met *21*doorschakelen.
Tussendoor enkele dagen werkte het wel, maar nu weer hopeloos mis,
Van alles geprobeerd zoals een harde reset zonder resultaat .
Enkele malen contact met tele2 gehad maar helaas.
TELE2 doe er wat aan......
Reputatie 6
Badge +5
Beste lvbeurden,
balen zeg dat het niet lukt om oproepen door te schakelen.
We bieden de optie om gesprekken door te schakelen bij in gesprek, geen gehoor, of echt alle gesprekken.
De instellingen hiervoor kan je ook terugvinden in MijnTele2
Log hier in om te zien of de doorschakeling actief is (of niet actief) en pas het aan naar wens.

Lukt het dan wel om de doorschakeling te realiseren?
Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet,
Ben
Dag Ben, dank voor je reactie, maar alles, wat je opnoemt, heb ik al gedaan en werkt goed.
Alleen van het telefoontoestel zelf doorschakelen met *21* enz doet het nog steeds niet.
Bij Ziggo werkt dezelfde procedure wel.

mvg, lvbeurden (Bart)
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Bart,
Bedankt voor je reactie. Ik wil graag checken waarom het niet lukt.Ik ga niet speculeren over een mogelijke oorzaak, dus daarom hou ik het kort nu en wil ik straks er dieper op ingaan. Om een onderzoek te gaan starten, heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Bart,
Bedankt voor je bericht met je gegevens.
We hebben een paar aanpassingen gedaan en nu is de doorschakeling actief voor elke oproep naar je vaste telefoon.
Kan je controleren voor me of het werkt?
Het is nu actief "op doorschakelen elk gesprek".
Er zijn 2 aspecten die ik je moet vertellen nu.
1. De kosten voor het doorschakelen. Alle doorgeschakelde gesprekken naar het 06-nummer worden gefactureerd als vaste telefonie kosten.
2. Je kan altijd de doorschakeling deactiveren. Ga naar MijnTele2 of gebruik de verkorte code.
Om de doorschakeling te deactiveren, gebruik je de code #21#

Ik hoor graag van je of het werkt.
We houden contact.
Groet,
Ben
Dag Ben,

ja, dat werkt, ik heb al eerder gemeld, dat alles via mijn tele2 werkt.
Nou kan ik niet meer doorschakelen uitzetten, dat moet weer via de computer en de tele2-site.
Daar zit ik niet op te wachten.
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, ik kan nog steeds niet, wat ik wil en wat vroeger kon en bij ziggo wel kan: rechtstreeks van de vaste telefoon doorschakelen en weer uitschakelen.

mvg, Bart
Reputatie 6
Badge +5
Wij zien niet waarom dit niet zou moeten lukken.

Ben van Tele2 wrote:
Om de doorschakeling te deactiveren, gebruik je de code #21#


Maar het kan ook via MijnTele2

Groet,
Ben
nee, ik ook niet, maar het werkt dus niet meer.
#21# schakelt de doorschakeling niet uit.

Bart
Reputatie 6
Badge +5
Je doet dit wel op de vaste telefoon toch?
De hoorn opnemen, #21# intoetsen, en ophangen.
Kan je dan checken of het werkt?
Groet,
Ben
ja hoor, dat werkt ook echt niet.
Reputatie 6
Badge +5
Heel apart.
Vind je het goed als we contact met je gaan opnemen om de zaken te controleren?
Dan kunnen we het ook meteen allemaal testen.
prima !
Nou hier ook nog steeds problemen met doorschakelen,
Zelfde probleem als hierboven.
Tele 2 doe er wat aan aub
Reputatie 6
Badge +5
We gaan contact met je opnemen lvbeurden.


@pietje52
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Op dit moment is er helaas een probleem met de verkorte codes waardoor je niet kan doorschakelen. Dit geldt voor bepaalde abonnementsvormen, en ik vermoed dat jij hier dus last van hebt. Maar dit betekent niet dat je helemaal niet kan doorschakelen. Het is voor nu helaas alleen mogelijk om dit te regelen via MijnTele2.

We hebben de ambitie om dit zo spoedig mogelijk weer werkend te krijgen voor alle abonnementen. Helaas is de oplossing nog niet gevonden en doen we ons best om dit snel te laten doen werken.
Tot die tijd kan je inloggen op MijnTele2 om het te regelen.
We houden contact.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Lukt het nog steeds om alles te regelen via MijnTele2?
Ik hoop nog van je te horen, anders sluit ik het topic volgende keer.
Groet,
Ben
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn topic hierover is gesloten omdat rick oudmoderator is? Ik kan niet meer reageren. Kan Ben van Tele2 op mijn topic reageren? Alvast bedankt