beantwoord

dagelijks worden gebeld

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 1122 x bekeken

Goedenavond,

Wij worden nagenoeg dagelijks gebeld door het volgende nummer: 0202170117. Wanneer wij aannemen wordt er opgehangen. Ik noem mijn naam al niet meer. Hij gaat meestal maar 2 x over en dan wordt er ook opgehangen. Vandaag stond ik naast de telefoon, dus opgenomen zonder hallo of iets dergelijks te zeggen.
Met omgekeerd zoeken is het nummer niet bekend en er was een invulformuliertje waarin je kon aangeven dat je het niet vertrouwde maar toch worden wij nog gebeld.
Kunnen jullie achterhalen wie ons belt of is dit een nummer dat alleen maar voor de 'lol" kijkt of wij thuis zijn.
Het geeft geen veilig gevoel in ieder geval.
Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Marjolein de Groot
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 3 april 2019, 10:14

Hé Marjolein,

Als je via google zoekt op dit nummer kom je veel klachten tegen van andere mensen die door dit nummer gebeld worden. Als je wel iemand aan de lijn krijgt problemen ze blijkbaar een energie abonnement te verkopen. Wat er waarschijnlijk gebeurd is dat meerdere nummers tegelijkertijd gebeld worden en de eerste die opneemt krijgt een medewerker aan de lijn, de andere die dan opnemen horen niets.

We hebben een telefonisch overlast formulier waar je dit kunt melden zodat we het verder kunnen onderzoeken, ik raad aan deze goed door te lezen en in te vullen!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé Marjolein,

Als je via google zoekt op dit nummer kom je veel klachten tegen van andere mensen die door dit nummer gebeld worden. Als je wel iemand aan de lijn krijgt problemen ze blijkbaar een energie abonnement te verkopen. Wat er waarschijnlijk gebeurd is dat meerdere nummers tegelijkertijd gebeld worden en de eerste die opneemt krijgt een medewerker aan de lijn, de andere die dan opnemen horen niets.

We hebben een telefonisch overlast formulier waar je dit kunt melden zodat we het verder kunnen onderzoeken, ik raad aan deze goed door te lezen en in te vullen!

Groet, Kevin