beantwoord

Contractovername

• 24 maart 2015
  • 8 reacties
  • 548 x bekeken

Welke stappen moeten worden genomen voor een contractovername ?
Zijn hier formulieren voor ?
En hoe kom ik hieraan ?
icon

Beste antwoord door Bombarie 24 maart 2015, 10:28

Voor een contractovername dien je de onderstaande gegevens te sturen in een brief.
In één brief moeten zowel de onderstaande gegevens staan van jou en van diegene die het contract overneemt.

-> Nieuwe en oude contracttantsgegevens
(Naam, volledig adres, geboortedatum);
-> Nieuwe en oude bankrekeningnummer;
-> Nieuwe en oude banknaam;
-> Vermelding van plaats en datum;
-> Ondertekening beide partijen
-> Kopie van de identiteitsbewijzen (of paspoort).

Bij een contractovername is het ook belangrijk dat er geen facturen openstaan.
Je kan de brief naar het onderstaande adres sturen.

Tele2 Nederland BV
T.a.v. Contractsovername
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Voor een contractovername dien je de onderstaande gegevens te sturen in een brief.
In één brief moeten zowel de onderstaande gegevens staan van jou en van diegene die het contract overneemt.

-> Nieuwe en oude contracttantsgegevens
(Naam, volledig adres, geboortedatum);
-> Nieuwe en oude bankrekeningnummer;
-> Nieuwe en oude banknaam;
-> Vermelding van plaats en datum;
-> Ondertekening beide partijen
-> Kopie van de identiteitsbewijzen (of paspoort).

Bij een contractovername is het ook belangrijk dat er geen facturen openstaan.
Je kan de brief naar het onderstaande adres sturen.

Tele2 Nederland BV
T.a.v. Contractsovername
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn
Hallo,

Ik heb een internet abonoment overgenomen van een vorige bewoner.
Nu is er wel geld afgeschreven maar heb ik geen factuur ontvangen per mail of post

Hoe kan ik dit alsnog krijgen?
Er worden geen facturen per post gestuurd. De vorige bewoner zal in zijn email wel een bericht hebben ontvangen dat de factuur klaar staat in MijnTele2. Kan je bij MijnTele2 van die bewoner?
Er worden geen facturen per post gestuurd. De vorige bewoner zal in zijn email wel een bericht hebben ontvangen dat de factuur klaar staat in MijnTele2. Kan je bij MijnTele2 van die bewoner?

Uhm ik heb geen gegevens van gekregen van deze bewoner

Maar deze zou dus een account moeten hebben?
Heb je het abonnement offieciëel overgenomen (gemeld aan Tele2) met vermelding van oude en nieuwe naam, bankrekeningnummer en zo voort? Als dat niet zo is dan weet Tele2 niet dat er een andere abonnee is.
Als het wel officieel is gegaan, is er bij Tele2 iets niet helemaal goed geregistreerd.
We hebben het via Tele2 gedaan dat betekent dus dat er daar iets niet goed gegaan is
Maar zaak is nu vooral dat het wel goed komt
Reputatie 7
Als het via Tele2 is gegaan, dan zou je nu een eigen Tele2-account moeten hebben en men zou je dan ook inloggegevens moeten hebben gegeven.
Reputatie 7
Badge +4
Als je en abonnement overneemt worden enkel de eigenaars informatie, naam/geb datum/bankrekening gewijzigd. Het aan het account gelinkte email adres kan niet worden gewijzigd. Dus, de facturen komen op het "oude" tele2 adres binnen. De oude bewoner zal dus ook afscheid moeten nemen van dat adres, hij moet blij zijn dat jij het account wilde overnemen, daar hoort dus ook het email adres bij.