beantwoord

bestelling wijzigen

• 24 juni 2018
  • 10 reacties
  • 3143 x bekeken

Hallo ik ben net een nieuweklant bij tele2

kunnen jullie mijn interactieve tv bestelling anulleren en dan tv en bellen in een wijzigen dus interactive TV een vastbellen in eenekeer doen alstublieft
er is al een parkeer contact gelegen hier over op facebook messeger

maar maar dan krijg ik iederekeer een andre medewerker en de livechat werkt ook voor geen meter en ik kan zelf niet bellen naar tele2 en de terugbel formulier is ook nergens te vinden

is er nou helemaal niemand bij tele2 diemijn ff kan helpen
icon

Beste antwoord door LONGLINERV8 26 juni 2018, 11:44

Ik wil je hier graag mee helpen. De bel me terug pagina is zo te zien voor aanmeldingen kan dit kloppen? Ik begrijp dat je de huidige televisie toevoeging wil annuleren en dan alles wil wijzigen? Begrijp ik dat goed?

laat maar ik heb gebeld nog geen 10 menuten geleden naar tele2 en ik ben goed geholpen en tewoord gestaan
dank hier kan een slot op
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
'Nieuwe contracten'afsluiten doen ze niet via social media. Je moet ze bellen, dan kunnen ze het in orde maken en een voicelog opnemen ter bevestiging van je nieuwe contract. Je mag gewoon bellen met b.v. de telefoon van je zus. Haal wel even je afbeelding weg, daar staat veel te veel persoonlijke info in!
hallo iric

de afbelding zal ik verwijderen
mijn zus kan geen 0800 nummers bellen maar ze kan wel gebeld worden door jullie zou ik het nummer van mijn zus in PB sturen
Reputatie 7
Badge +4
Helaas, zij bellen geen klanten op. Wel is er een normaal nummer waarop je de klantenservice kunt bereiken. 0207544444. Het is wel belangrijk dat de contractant belt. Of staat het contract op naam van je zus, dan kan zij bellen natuurlijk.
ik snap al een ding niet je zeg dat tele2 geen klanten opbelt afgelopen vrijdag is mijn zus wel gebelt door tele2 alleen ik moest ter controle mijn rekening nummer doorgeven . en aangezien mijn zus die niet had konden zij verders niets doen. dus ik vind dat een beetje raar maar ik brijp wel dat als je bij een bedrijf die zoveel mederwerkers in dienst hebt dan de mederwerkers wel lekker langsmekaar heen lopen. dus met andre worden ik mag het uitzoeken .ik kan niet bellen daarom wil ik bij mijn internet telefonie en interactieve tv bestellen en dan gaat het niet via FB niet via forum. waar hebben jullie dan FB en het forum voor dan? voor de sier ofzo????
en nog iets ik kan wel interactieve tv bestellen via de site van tele2 maar vaste telefonie kan weer niet bestelt worden op de site van tele2
Reputatie 7
Badge +2
Je spreekt hier niet met een Tele2 medewerker, maar met forum gebruikers.

Tele2 medewerkers (moderatoren) zijn herkenbaar aan hun naam (Pietje van Tele2 bijvoorbeeld).

Alleen is de reactie tijd tussen 1 a 2 dagen.
Je spreekt hier niet met een Tele2 medewerker, maar met forum gebruikers.

Tele2 medewerkers (moderatoren) zijn herkenbaar aan hun naam (Pietje van Tele2 bijvoorbeeld).

Alleen is de reactie tijd tussen 1 a 2 dagen.

oke ja maar dat weet ik niet
er woord gezegt bij tele2 dan ze je niet terug bellen.

met wat zoeken en het heb me 4 dagen gekost

de tele2 tergbel pagina

https://belmeterug.tele2.nl/iframe/index.php?campaigncode=TL2-LIP-01&campdetail=tele2v2_v2
Reputatie 5
Badge +3
Ik wil je hier graag mee helpen. De bel me terug pagina is zo te zien voor aanmeldingen kan dit kloppen? Ik begrijp dat je de huidige televisie toevoeging wil annuleren en dan alles wil wijzigen? Begrijp ik dat goed?

laat maar ik heb gebeld nog geen 10 menuten geleden naar tele2 en ik ben goed geholpen en tewoord gestaan
dank hier kan een slot op
Reputatie 5
Badge +3
Dat is fijn om te horen. Dan sluit ik de topic nu. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper