vraag

Bellen lampje brand niet meer

• Blijvertje
  • 35 reacties
Ja had vanavond wat problemen om op een site te komen en heb ik opgelost door een harde reset te geven. Sinds dien kan ik niet meer met mijn vaste telefoon meer bellen of gebeld worden?

Heb net weer een harde reset gedaan en nog niets. De rest werkt gewoon wel internet wifi power allemaal groen. Maar bellen is uit.

Op de foto is te zien als ik inlog bij de modem dat phone 1 en phone 2 unregistered zijn terwijl phone 1 registered hoort te zijn.

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +1

Knopje Refresh doet niets?
theocoppes schreef:

Knopje Refresh doet niets?

Nee doet niets. Maar zoals jou plaatje is hoort die van mij ook te zijn. Vermoed dat de modem kapot aan het gaan is merk nu ook dat de wifi upload 0.0 blijft op mijn mobiel met speedtest. Dus moet een nieuwe modem komen.
Reputatie 5
Badge +1
Dan bestel morgenvroeg een nieuwe. Met een beetje geluk heb je hem zaterdag. Of het moet intern op de lijn zitten bij tele2. Maar dat kunnen ze zien als je belt.
Succes ermee.
Ik ga naar bed. Om twee loopt mijn wekker af. Training F1. Daar sta ik voor op.
theocoppes schreef:

Dan bestel morgenvroeg een nieuwe. Met een beetje geluk heb je hem zaterdag. Of het moet intern op de lijn zitten bij tele2. Maar dat kunnen ze zien als je belt.
Succes ermee.
Ik ga naar bed. Om twee loopt mijn wekker af. Training F1. Daar sta ik voor op.

Bedankt en veel kijk plezier morgen. Ja zal morgen direct maar bellen zo vroeg mogelijk.
Is het gelukt met de klantenservice? Hebben ze al een ander modem opgestuurd?

Groeten Anton
Anton van Tele2 schreef:

Groeten Anton

Ja is gelukt hoop morgen een andere modem binnen krijgen. En moet deze opsturen de technische dienst staat ook voor een raadsel en wil hem graag onderzoeken.
Anton van Tele2 schreef:

Groeten Anton

Nou ja en nou doet die het ineens weer????
Reputatie 5
Badge +1
Als je een nieuwe krijgt zou ik zowieso ruilen. Er kan ook een los contact op de print zitten die morgen weer terugkomt. Mogen ze bij tele2 alle soldeerverbindingen even nalopen!
Anton van Tele2 schreef:

Groeten Anton

Nou net de modem binnen gekregen toppie. Werkt als een speer. Bleek inderdaad iets met de modem te zijn.
Reputatie 5
Badge +1
Kan ik je weer bellen! 😂
marc49 schreef:

Anton van Tele2 schreef:

Groeten Anton

Nou net de modem binnen gekregen toppie. Werkt als een speer. Bleek inderdaad iets met de modem te zijn.

Top! Goed om te horen. Laten we hopen dat hij het goed blijft doen. 😃

Reageer