beantwoord

Analoog telefoon aansluiting geen signaal sinds 02:30 uur 26-02-2019

  • 26 februari 2019
  • 5 reacties
  • 263 x bekeken

We hebben thuis alleen een analoge telefoon aansluiting.

Sinds afgelopen nacht 02:30 uur geeft mijn alarm systeem de melding dat er geen lijn signaal beschikbaar is. Normaliter duurt dit soort verstoringen (als het al voorkomt) slechts enkele seconden, maar nu blijft het voortduren. Online zie ik geen storingmeldingen op mijn aansluiting\ postcode.

Er zijn geen aanpassingen in deze telefoon aansluiting door ons gedaan.

MijnTele2 gebruikersnaam, kan ik niet vinden en ook niet herstellen.

Waar moet ik dit aanmelden?

KPN die de 'eigenaar' van deze lijn is mag de gegevens niet inzien.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 26 februari 2019, 13:09

Hi wjkok! Voor het melden van storingen van analoge telefonie raad ik je altijd aan te bellen met onze klantenservice. We hebben verschillende vormen van vaste telefonie en verschillende specialisten die je vervolgens verder kunnen helpen met het uitzoeken en oplossen van de storing. Ons telefoonnummer is 020 754 4444.

Desgewenst kan ik je ook helpen maar houd er dan wel rekening mee dat vanwege het proces van vragen en wedervragen het een stuk langer kan duren voor we een oplossing hebben. In dat geval ontvang ik graag meer gegevens van je zodat ik mee kan kijken: zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi wjkok! Voor het melden van storingen van analoge telefonie raad ik je altijd aan te bellen met onze klantenservice. We hebben verschillende vormen van vaste telefonie en verschillende specialisten die je vervolgens verder kunnen helpen met het uitzoeken en oplossen van de storing. Ons telefoonnummer is 020 754 4444.

Desgewenst kan ik je ook helpen maar houd er dan wel rekening mee dat vanwege het proces van vragen en wedervragen het een stuk langer kan duren voor we een oplossing hebben. In dat geval ontvang ik graag meer gegevens van je zodat ik mee kan kijken: zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Hallo Frenk, Dank voor deze reactie! Zojuist heb ik contact gehad met de klantenservice en zij hebben een meeting uitgevoerd. Helaas zit er een verstoring op de lijn. KPN gaat dit oplossen.
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor de update, hopelijk is het snel opgelost!
Nog één laatste opmerking van verloop en afhandeling. Na het doorgeven aan Tele2 heb ik thuis het alarm van de telefoonlijn en noodstroom afgekoppeld (eindelijk rust!).

KPN heeft binnen een uurtje contact opgenomen. Hij kon het probleem niet vinden en belde ons thuis op. Blijkbaar is er geen probleem op de lijn. Het terug plaatsen van het alarm systeem gaf ook geen nieuwe verstoring of andere melding.

Heel bijzonder!
Reputatie 6
Badge
Dat is gek; zeker gezien we bij een lijnmeting wel problemen hadden gevonden.

Misschien was het toch tussentijds al opgelost en moest alleen nog even het alarm een soft reset hebben? Anyway, fijn dat het weer werkt 🙂