beantwoord

abonnement

• 20 december 2018
  • 3 reacties
  • 632 x bekeken

abonnement afgesloten voor mijn ouders, internet, telefonie en tv.
gisteren aangesloten alleen tv werkt maar geen telefonie.
ook een aanvraag gedaan voor een tweede decoder,zat er niet bij,maar wel besteld.was allemaal geen probleem bij aanvraag,totdat we gisteren hoorden dat het niet mogelijk is vanwege mb snelheid.
het bewuste presentje wat beloofd is weten zij ook niets van.
een en al oplichting firma tele2
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 21 december 2018, 12:46

Hé r.rhoppe,

In de e-mail die gestuurd is staat een overzicht van het pakket wat telefonisch overeen zou moeten komen met wat besproken is. Voordat het abonnement/nieuwe contract in gaat zal deze e-mail door jou/de klant gecontroleerd en bevestigd moeten worden, als hier iets niet klopt en er wordt niet bevestigd dan zal het nieuwe contract ook niet in gaan. In dit geval is de e-mail wel geaccepteerd en is daarmee akkoord gegeven met het nieuw contract.

Verder kan ik vanwege de privacy wetgeving geen verder details over het abonnement geven.

Daarnaast zie ik geen oorzaak van een probleem met de telefonie dienst en zou deze moeten werken. Als de telefoon dus nog steeds niet werkt raad ik aan het modem en het basisstation een reboot te geven door het stroom er 10 seconden vanaf te halen.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
1) Als je nummerbehoud hebt aangevraagd zal de telefoniedienst pas gaan werken zodra het nummer is geporteerd.
2) Er is inderdaad een minimale snelheid nodig om twee ontvangers te gebruiken. Indien je internet light (tot 20 MB) hebt gekozen is daar sneller de beperking dan met internet basic (tot 50/100 MB)
Ja maar dat hadden ze wel kunnen vermelden bij aanvraag.
Reputatie 5
Badge +2
Hé r.rhoppe,

In de e-mail die gestuurd is staat een overzicht van het pakket wat telefonisch overeen zou moeten komen met wat besproken is. Voordat het abonnement/nieuwe contract in gaat zal deze e-mail door jou/de klant gecontroleerd en bevestigd moeten worden, als hier iets niet klopt en er wordt niet bevestigd dan zal het nieuwe contract ook niet in gaan. In dit geval is de e-mail wel geaccepteerd en is daarmee akkoord gegeven met het nieuw contract.

Verder kan ik vanwege de privacy wetgeving geen verder details over het abonnement geven.

Daarnaast zie ik geen oorzaak van een probleem met de telefonie dienst en zou deze moeten werken. Als de telefoon dus nog steeds niet werkt raad ik aan het modem en het basisstation een reboot te geven door het stroom er 10 seconden vanaf te halen.

Groet, Kevin