vraag

Aanmaning ontvangen terwijl factuur kwijtgescholden zou zijn

• 31 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 1514 x bekeken

Mijn abbonement op Tele 2 opgezegd vanwege prijsverhoging.Toch krijg ik een factuur voor vast recht maand oktober, terwijl per ingang 18 september is opgezegd.
Hierover gebeld, de eerste persoon van Tele 2 mag me niet helpen, de 2e persoon begrijpt het probleem en zegt dat hij de factuur gaat laten vervallen.
Nu krijg ik een hele dreigende aanmaning dat ik niet betaald zou hebben en dat, als ik ik binnen 15 dagen niet betaal, een incassoburo kan verwachten.
Hoe kan deze onzin stoppen?
Graag een schriftelijke reactie en excuus.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 2
Dag Jasper, welkom op het Tele2 forum. Ten eerste onze excuses voor het laten ontstaan van deze situatie, het is uiteraard niet onze intentie om onze klanten met meer werk op te zadelen dan nodig is. In dit geval valt het mij op dat mijn collega de factuur heeft kwijtgescholden, maar niet het herinneringstraject heeft tegengehouden. Met deze reden ontvang je de aanmaningen, terwijl die niet verstuurd zouden moeten worden. Dat traject heb ik nu wel stopgezet, er zal dus geen vervolg komen op de inhoud van de brief zoals deze bij je word weergegeven. Hopelijk is het zo duidelijk wat ik heb kunnen regelen.