beantwoord

Zwak wifi signaal - wegvallende verbinding

• 15 september 2017
  • 4 reacties
  • 325 x bekeken

Hallo

Ik heb ook al een paar keer telefonisch contact gehad en alle opties geprobeerd

Verschillende kanalen, christmas ilsland, alles geprobeerd en soms gaat het ook goed maar vaak ook niet.

Het is ook druk met alle buren en de meeste muren zijn niet dik, ontvang buren ook vaak beter dan onze router die in het zicht staat.

Router is ook best gedateerd dus de vraag is, is het mogelijk om een wat actueler modelletje te krijgen?
icon

Beste antwoord door Ruben van Tele2 19 september 2017, 11:01

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens, Hansjii! Het modem wat je daar hebt staan is inderdaad verouderd, wat de problemen die je omschrijft zeker kan veroorzaken. Met die reden lijkt het mij ook een goed idee om deze te vervangen voor het nieuwere model. Binnen 5 werkdagen krijg je via de post een nieuw modem binnen. Qua installatie kan dat op dezelfde plek waar je huidige modem ook staat, met dezelfde kabeltjes - let er op dat je de nieuwe stroomkabel wel gebruikt. Hou er even rekening mee dat op het moment dat het nieuwe modem is geïnstalleerd en je weer op internet wil komen, met bijvoorbeeld je laptop, dat je eenmalig verbinding dient te maken met het nieuwe netwerk. De informatie hiervoor vind je op het modem zelf. Het oude modem hoeft niet teruggezonden te worden, deze gebruiken we niet meer. Deze kan bewaard of gerecycled worden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 2
Hé Hansjii, welkom op het Tele2 forum, goed dat je de vraag hier even stelt. Ik wil direct voor je meekijken wat de mogelijkheden zijn, waar ik een aantal gegevens voor nodig heb. Zou je me daarom een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ruben.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Bedankt voor het doorsturen van de gegevens, Hansjii! Het modem wat je daar hebt staan is inderdaad verouderd, wat de problemen die je omschrijft zeker kan veroorzaken. Met die reden lijkt het mij ook een goed idee om deze te vervangen voor het nieuwere model. Binnen 5 werkdagen krijg je via de post een nieuw modem binnen. Qua installatie kan dat op dezelfde plek waar je huidige modem ook staat, met dezelfde kabeltjes - let er op dat je de nieuwe stroomkabel wel gebruikt. Hou er even rekening mee dat op het moment dat het nieuwe modem is geïnstalleerd en je weer op internet wil komen, met bijvoorbeeld je laptop, dat je eenmalig verbinding dient te maken met het nieuwe netwerk. De informatie hiervoor vind je op het modem zelf. Het oude modem hoeft niet teruggezonden te worden, deze gebruiken we niet meer. Deze kan bewaard of gerecycled worden.
dank Ruben, voor de snelle reactie en actie.
ben ik heel blij mee
Reputatie 2
Topic gesloten naar aanleiding van inactiviteit.