vraag

ZTE modum: rood lampje bij internet, en dus geen internet beschikbaar, hoe op te lossen?

• 30 maart 2020
  • 28 reacties
  • 1149 x bekeken

Beste,

Vannochtend toen ik opstond had ik opeens geen internet meer. Nadat ik naar het modum had gekeken (ZTE, vorig jaar gekregen) zag ik dat het internet lampje rood was. 

Even ingelogd op de pagina van het modem en het lijkt er op dat het het modem niet lukt om een IP adres te krijgen.

Hoe los ik dit op?

Opnieuw opstarten al twee keer geprobeerd…

Voor het geval het een lokale storing is: ik woon in de regio Eindhoven.

28 reacties

Na resetten van het modem (wat ik al vaker deed) lijkt de storing voorbij te zijn… heb weer thuis internet en vaste telefonie….

Beste Tele2,

Zouden jullie kunnen uitleggen hoe ik nu de vergoeding aan kan vragen voor de storing in Eindhoven van > 24 uur.

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/storing-wat-zijn-mijn-rechten

Zover ik begrijp zou ik recht hebben op een vergoeding van 2/30 van het maandbedrag.

Alhoewel dit een klein bedrag is wil ik uit nieuwsgierigheid en princiepe eigenlijk toch wel eens weten hoe dat gaat.

Wordt dit automatisch verrekend met het volgende maandbedrag? Dat zou super zijn!

Alvast bedankt.

Reputatie 5
Badge +3

Beste Tele2,

Zouden jullie kunnen uitleggen hoe ik nu de vergoeding aan kan vragen voor de storing in Eindhoven van > 24 uur.

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/storing-wat-zijn-mijn-rechten

Zover ik begrijp zou ik recht hebben op een vergoeding van 2/30 van het maandbedrag.

Alhoewel dit een klein bedrag is wil ik uit nieuwsgierigheid en princiepe eigenlijk toch wel eens weten hoe dat gaat.

Wordt dit automatisch verrekend met het volgende maandbedrag? Dat zou super zijn!

Alvast bedankt.

Vergoedingen kun je via de klantenservice aanvragen. Dit kan telefonisch of via de chat via onze site. Wat je zelf het prettigst vindt. 

Reageer