beantwoord

Zijn er meerdere mensen met dit "probleem"?

• 6 mei 2016
  • 4 reacties
  • 215 x bekeken

Reputatie 2
Ik vind het niet echt een probleem maar ik zou het toch wel graag veranderd willen hebben. Een paar weken is mijn uploadsnelheid zo'n 5 mbit hoger geworden maar mijn downloadsnelheid 5 mbit lager. Waarom? Ik upload in principe niet veel dus schroef dat aub weer terug en gooi het bij de download op zoals het eerst was.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 17 mei 2016, 14:03

Hallo Rick,

Ik haalde een tijdje geleden zo'n 40 mbit down en 5 up. Nu haal ik 35 down en 10 up. Ik heb een Internet Basis abonnement (dit is trouwens met TV aan).

Ik vind het jammer dat jouw download is ingezakt, maar ik kan hier in jouw geval inderdaad niets aan doen. Als het erger was geweest, hadden we ernaar kunnen kijken, maar je zit nu nog ruim boven de snelheid (32mbit) die wij als verwachte snelheid in het contract (op jouw locatie) hebben aangegeven.

@Serjony: Naar jouw geval willen we ook graag even kijken. Wil je hiervoor een nieuw topic aanmaken?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Ssalk1981,

We kunnen dit in principe niet voor één verbinding aanpassen, maar ik ben wel benieuwd welke snelheid je eerst had en wat je nu precies haalt. Wil je mij dat vertellen? En wat voor abonnement heb jij?

Groetjes,
Rick
Reputatie 2
Hallo Rick,

Ik haalde een tijdje geleden zo'n 40 mbit down en 5 up. Nu haal ik 35 down en 10 up. Ik heb een Internet Basis abonnement (dit is trouwens met TV aan).
Ja bij mij ook ik had gemiddeld 45mb do 7mb up
na kaartje gekregen van tele2 dat mijn abonnement wordt verdubbelt naar 100 mb en moet modem aan en uit doen nu heb ik 25mb do en 30mb up!!!
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Rick,

Ik vind het jammer dat jouw download is ingezakt, maar ik kan hier in jouw geval inderdaad niets aan doen. Als het erger was geweest, hadden we ernaar kunnen kijken, maar je zit nu nog ruim boven de snelheid (32mbit) die wij als verwachte snelheid in het contract (op jouw locatie) hebben aangegeven.

@Serjony: Naar jouw geval willen we ook graag even kijken. Wil je hiervoor een nieuw topic aanmaken?