beantwoord

woonadres wijzigen

  • 31 October 2019
  • 8 reacties
  • 236 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 5 reacties

 Heb gisteren mijn adres wijziging doorgegeven en dan krijg ik onderstaand bericht en verder hoor ik niets, dus lijkt erop dat ik weggaat bij Tele2 wat helemaal niet mijn bedoeling is.

Vanwaar dit verwarrende bericht, wat is de bedoeling? 

 

Beste meneer …….,
Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen.
Einde abonnement
We beëindigen je abonnement op 26 november 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incasso.
Modem
Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen.
De financiële afhandeling
Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit. Daarom kan het zijn dat op je laatste factuur kosten staan van een periode waarin je geen klant meer was. Als dit bij jou het geval is, ontvang je de maand erop nog een factuur waarin we dit verrekenen.
Heb je je bedacht?
Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich.
icon

Beste antwoord door WhTurner 31 October 2019, 16:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Als je verhuist, moet je een nieuw contract aangaan. Dit omdat er kabels etc. omgezet moeten worden. Dus alleen een adres wijzigen gaat niet.

Desondanks lijkt het mailtje niet juist.. Zoals in de laatste alinea staat: bel de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +8

Als je dan toch belt, zou ik meteen voor een korting over de komende zes maanden vragen! 

Het is een vreemde reactie, wat betreft korting is mij toegezegt dat ik met mijn nieuwe contract 2 Euro per maand minder gaat betalen en op het nieuwe adres een nieuw modem krijg toegestuurt. 

Ik verwacht eigenlijk nog een vervolg mail als "nieuwe klant” maar nog niets gezien en anders inderdaad maar bellen. 

Zie nu net dat ik vanavond een mail heb gehad en “Meer dan welkom bij Tele2” ben.

Zie ook dat het email adres veranderd wat niet zo handig is. Ipv "h.b" begint het straks op het nieuwe adres met"h_b" 

Reputatie 7
Badge +12

Dat klopt. Een email zit vast aan een woonadres.. Het mooie is wel dat je oude email niet wordt opgeheven dus die kun je dus blijven gebruiken.

Oke zit dat zo, dat is dan wel weer handig

Reputatie 5

Hé h.b.

Volgens mij is het inmiddels al duidelijk met dank aan WhTurner en eric, als er toch nog vragen zijn laat het dan maar weten!

Groet, Kevin

Bedankt voor de reacties