beantwoord

Wifi werkt niet meer....

  • 5 November 2019
  • 5 reacties
  • 705 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb sinds gister net na middernacht(omstreeks 01:00) geen WiFi meer thuis via mijn Tele2 modem.

Ik heb de modem meermaals opnieuw opgestart, maar dat heeft niet tot het gewenste effect geleid.

Het onderste lampje(power dacht ik), is groen.

In het begin is het lampje internet rood en na enkele minuten wordt die ook groen, maar het middelste lampje(WiFi) blijft uit.
Ik ben maar gaan slapen met het idee dat het de volgende ochtend wel goed zou komen, maar dit was dus niet het geval.

Nog steeds hetzelfde probleem.

Is er een storing? Of doe ik iets verkeerd?

Graag jullie hulp!

Groeten,

Kay

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 5 November 2019, 17:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Mijn televisie kan ook geen verbinding meer maken en mijn telefoon en IPad kunnen de Wifi niet meer vinden.

Dacht misschien hebben jullie iets aan deze informatie..

Reputatie 3
Badge +5

Hallo Kay,

Wat balen dat je geen internet meer hebt. Ik wil graag even je verbinding nakijken. Het lijkt er namelijk op dat er geen signaal binnen komt op het modem. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Ik heb je een prive bericht gestuurd! :)

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor je bericht. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het modem al weer online is. Vanaf 09:45 zag ik. Was je toen nog thuis? Vanuit hier zie ik geen vreemde dingen waarom het niet zou werken. Laat het maar even weten anders.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.