beantwoord

wifi versterker

Een tijdje terug kocht ik een wifi-versterker zodat ik ook op zolder en buiten internet kan gebruiken. Ik heb geprobeerd om verbinding te maken met mijn modem van tele2 maar dit wilde niet lukken. Ik veronderstelde dat het aan de wifi versterker lag (aangezien ik er niet veel voor heb betaald). Ik heb nu een nieuwe gekocht die veel meer kostte maar nu wil ook deze versterker geen verbinding maken met mijn modem. Ik word echt helemaal gek. Is er iemand die mij kan helpen en uitleggen hoe mijn wifi versterker verbinding maakt met mijn modem? Verder werkt alles namelijk, ik kan hem verbinden met elk apparaat (mobiel, pc etc.). HELP

icon Beste antwoord door Rena Chan 24 december 2017, 16:31

Hoe probeer je de versterker aan de modem te verbinden? Draadloos via WPS?

Zo ja, soms moet je WPS in jou Tele2 modem aanzetten.

Bij de versterker heb je ook zeker een mogelijkheid om handmatig in te stellen, misschien helpt dat ook.

Zonder meer details (welke modem en versterker je hebt , en wat voor fout je krijgt) is moeilijk om advies te geven.

Fijne dagen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Hoe probeer je de versterker aan de modem te verbinden? Draadloos via WPS?

Zo ja, soms moet je WPS in jou Tele2 modem aanzetten.

Bij de versterker heb je ook zeker een mogelijkheid om handmatig in te stellen, misschien helpt dat ook.

Zonder meer details (welke modem en versterker je hebt , en wat voor fout je krijgt) is moeilijk om advies te geven.

Fijne dagen.