beantwoord

wifi

  • 23 January 2020
  • 17 reacties
  • 414 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

waarom is de wifi de laatste weken echt belachelijk slecht mijn telefoon schakelt zelfs binnenshuis vele malen per dag op 4g omdat de wifi gewoon te onstabiel is en ik zit nog geen 3 meter van de modem? en ja resetten opnieuw opstarten enz. is al lang meerdere malen gedaan dus geef dat niet als oplossing

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2020, 18:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Je zou nog in kunnen loggen  in het Tele2 Modem om een ander Wifi kanaal te kiezen, gaat dat niet werken en je Modem is gewoon  goed dan kun je zelf een Wifi router aan het Tele2 Modem koppelen.

Deze zenden meestal een veel sterker signaal uit, een A.C. router bv

als een ander wifikanaal niet werkt zal tele2 met een oplossing moeten komen het hoort gewoon te werken

Dat zeg jij, Tele2 behoort je een goede verbinding te leveren.

Wifi valt daar niet onder, dat moet je als extra service zien.

als de modem een wifi functie heeft hoort deze goed te werken anders kan dat gewoon gezien worden als wanprestatie om het contract op te laten eindigen

Ok als jij het zegt, succes ermee zal ik dan maar zeggen.

Reputatie 7
Badge +8

Een buurman of vrouw zal wel op hetzelfde kanaal zitten. Gebruik een App, bijvoorbeeld WiFi optimizer, om te kijken welk kanaal vrij is. Er is geen provider die je ongestoorde WiFi ontvangst garandeert. 

het is pas sinds een aantal weken dus lijkt mij een sterk verhaal volgens mijn rechtsbijstand moet de wifi gewoon werken en als dat niet zo is is het wanprestatie als ik op het forum verder kijk is dit zoals andere problemen ook al iets wat al jaren speelt maar door tele2 niet opgelost word

Reputatie 1

Dat is idd wel een patroon…. problemen die lopen en door Tele2 niet worden opgelost! We leven met je mee!! 

ja als problemen gewoon werden erkend en opgelost zoals telfort voor ik bij tele2 kwam wel deed was er niks aan de hand

Reputatie 7
Badge +8

Samen komen jullie er wel uit. Succes ermee. 

Reputatie 1

Thx 👍🏼

Vanavond weer op de brommer Theo? 

het wifikanaal veranderen maakt geen verschil het is wederom de apparatuur van tele2 waar het probleem in zit

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt een wifi extender toevoegen. Dat heet Smart wifi.

Als ik nog geen 3 meter van de modem zit hoort WiFi gewoon te stabiel te werken als dat uiterlijk vrijdag niet het geval is zal tele2 een officiele vernietiging van de overeenkomst ontvangen en daar mee ook een terugbetaald verlichting ik ben het zat is het de t.v. niet die problemen heeft dan is het weer wifi nog geen vol jaar klant en voor namelijk problemen wat een prutsers bij tele2 ik eis bij deze ook compensatie voor het 90% van de tijd met problemen zitten

Reputatie 7
Badge +12

Er is geen toezegging gedaan van wifi garantie. Zij verkopen internet toegang en wifi is geen onderdeel van dat contract. Kun je ze ook niet voor in gebreke stellen denk ik.

ze hoeven geen garantie te bieden het feit dat het modem wifi heeft maakt automatisch dat dit voor gewoon moet werken alle mogelijkheden waar ik voor betaal dienen wettelijk gezien naar behoren te werken en aan redelijkerwijs te stellen eisen te voldoen een redelijkerwijs te stellen eis is dat het naar behoren werkt dat doet het dus niet gezien het feit dat er ook nog niemand van tele2 het fatsoen heeft kunnen opbrengen om te reageren hier maakt dat dit bericht nu een officiele ingebrekestelling is ik eis zoals eerder aangegeven compensatie voor het nog nooit sinds de overeenkomst begon naar behoren werken van t.v. en nu ook internet en de wettelijk geldige vernietiging van de overeenkomst word zo snel mogelijk opgesteld en verzonden

sluit dit maar de vernietiging van de overeenkomst is net verzonden genoeg is genoeg