vraag

Wel of geen glasvezel?

• 22 juni 2018
  • 41 reacties
  • 3841 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

41 reacties

Reputatie 2
Er is dus geen sprake van enige overlap?
Dat is wel erg onhandig en tegenwoordig kun je bijna niet meer zonder internet.
Reputatie 7
Badge +4
Google maar eens een beetje.. Een glasvezel provider kies je voor het leven 🙂 Daarom zijn er die je voor een half jaar een scherpe prijs geven en dan...
https://kassa.bnnvara.nl/pagina/discussie-overstappen-van-glasvezel-internetprovider-naar-andere-glasvezel-internetprovider
Reputatie 2
En dit is al uit 2012.
Schiet lekker op dan.

Een provider voor het leven, hahaha, kan ik er wel bij in gaan wonen.
Reputatie 2
Dan begrijp ik niet waarom Tele2 zich niet meer inspant om mij in hun netje te vangen.. 😏
Reputatie 7
Badge +5
kan ik er wel bij in gaan wonen.

Die (Tele2) zegt dan gewoon GLAShard nee 😜
Reputatie 2
En als ik in de glasbak ga zitten?
Reputatie 7
Badge +4
Dat is een zeer SCHERPE opmerking
Reputatie 7
Badge +5
En als ik in de glasbak ga zitten?

Dan raad ik je aan om eerst bij hem wat info in te winnen voordat je dat gaat doen.
Reputatie 2
Of ik kijk even in mijn glazen bol.
Reputatie 5
Badge +2
En daar zie je jezelf niet in de glasbak maar wel met je nieuwe Tele2 Glasvezel abonnement en nooit meer traag ladende websites maar alleen nog supersnel internet!

Toch?
Reputatie 2
Verhip, inderdaad zie ik dat!
En als ik goed kijk zie ook dat Tele2 geen aansluitkosten rekent, goh, zou dat kloppen?
Reputatie 5
Badge +2
Dat zag ik al aankomen en daar had ik geen glazen bol voor nodig 😄

Het lijkt erop dat je ⚪ wat kuren toont, ik raadt aan hem even te resetten
Reputatie 2
Klopt dus niks van, ik heb hem al stuk gegooid... 😒
Reputatie 7
Badge +4
@Rie54 Ik kan nog zorgen dat je 20 euro minder betaald voor die aansluitkosten. Het zijn trouwens niet alleen administratieve kosten, er komt ook een monteur langs om het allemaal aan te sluiten en op te leveren. Maar via deze link kunnen we gebruik maken van een member get member actie :)
https://www.tele2.nl/mobiel/vriendenvoordeel/ Intresse, stuur PM.
Reputatie 2
Erg aardig van je Eric, maar persoonlijk vind ik dat Tele2 me best wat tegemoet kan komen wat dit betreft.
Ze willen me toch graag als klant houden? Nou dan.

(Mede doordat ik vorige maand een monteur heb afgezegd en ze daarmee toch ook al €70 hebben verdiend.
Ik heb een storing zelf op weten te lossen. )
van Glas naar Glas migreren is wel een uitdaging. Dat gaat echt dagen/weken duren. Eerst moet fysiek en administratief alles zijn weggehaald voordat de volgende provider er LICHT op kan zetten. Dus zou je toch echt even de jaar kosten moeten afwegen tegen elkaar, of accepteren dat je na een goedkope periode even een tijdje zonder vast internet zit.

Dit word gewoon allemaal op de zelfde dag geregeld.