beantwoord

Wegvallen van internet en tv

• 15 april 2016
  • 6 reacties
  • 288 x bekeken

Beste Tele2 medewerker,

De afgelopen 4 dagen heb ik steeds problemen met zowel het internet als de televisie. Zowel mijn internet als televisie vallen regelmatig weg. Ik heb de gebruikelijke oplossingen al geprobeerd welke jullie via de automatische hulp aanbieden. Dit werkt echter niet. Ik begin inmiddels redelijk gefrustreerd te raken.

Ik heb een rechtstreekse verbinding van de tele2 router naar mijn pc. De kabel hier tussen werkt correct, deze heb ik al bij de buren getest en zelf een volledig nieuwe maar het probleem blijft bestaan. De problemen van het internet doen zich gedurende alle uren van de dag voor. Soms valt de verbinding voor ongeveer 5 minuten weg maar gisteravond viel de verbinding bijna een heel uur weg. Het wifi werkt dan ook niet op deze momenten.

De T.V. loopt vanaf de router met jullie geleverde kabel naar het bestemde tele 2 tv kastje. De tv blijft regelmatig hangen, qua beeld en geluid. Dan verschijnen er ook vaak van die vierkante blokken over het beeld alsof er een storing is. Sinds vandaag reageert het tv kastje ook regelmatig niet op de afstandsbediening.

Zoals ik in het begin van het bericht al typte heb ik de standaard oplossing al geprobeerd, van het resetten van de router, tv kastje en het controleren van de aansluitingen. Ik hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door MishaPersoon 2 mei 2016, 12:13

Beste Kiko,

Monteur is inmiddels een paar dagen geleden langs geweest. Hij heeft alles werkzaam gekregen. De vorige bewoner had schijnbaar een aantal splitters ertussen gezet waarvan ik geen weet had. Hij heeft alles gefixed. Bedankt voor de goede service van zowel je collega welke ik aan de telefoon had, de monteur en natuurlijk van jou.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi MishaPersoon,
Bedankt voor je uitgebreide bericht! Zo te zien heb je alles al nagelopen. Super!
Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Dan kijk ik even met je mee in het systeem. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Misha,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even gekeken en ik zie wel wat opvallende dingen. Zou je misschien je aansluiting nog een keer willen nalopen? Want het lijkt erop dat er daar wat misgaat.
Als je dan nog steeds dit probleem ervaart, zal ik jouw kwestie doorzetten zodat er een monteur langskomt.
Groetjes Kiko
Hey Kiko,

Ik heb nogmaals gekeken maar kan geen rare dingen bij de aansluiting zien. Alles zit zover ik kan zien netjes aangesloten. De bekabeling ziet er ook nog goed uit zonder beschadigingen. Ik heb het ook nog een keer na gelopen met de link die je stuurde. En zelfs dan denk ik dat het klopt.
Het huis waarin ik woon komt uit 1993. Ik kan in mijn meterkast geen aansluiting vinden en alleen omschreven aansluiting uit de handleiding in de woonkamer. Ik zie er geen bijzonderheden aan, echter daar heb ik niet veel verstand van. Ik weet niet wat voor bijzonderheden jij ziet, maar de verbinding valt helaas nog steeds af en toe weg.
Het enige wat mij opviel bij de Tele 2 kastje van de tv is dat de voedingsingang zeer gevoelig is bij het aanraken van de kabel en dat deze dan uit valt soms. Maar dat is dan alleen het probleem Tv en niet het probleem internet.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Misha,
Heel goed dat je de instellingen allemaal even hebt nagekeken. We willen graag een monteur naar je toesturen. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt voor mijn collega. Hij zal je hierover bellen om te kijken wanneer de monteur langs kan komen.
Ik vermoed dat hij je morgen of maandag zal bellen.
Groetjes Kiko
Beste Kiko,

Monteur is inmiddels een paar dagen geleden langs geweest. Hij heeft alles werkzaam gekregen. De vorige bewoner had schijnbaar een aantal splitters ertussen gezet waarvan ik geen weet had. Hij heeft alles gefixed. Bedankt voor de goede service van zowel je collega welke ik aan de telefoon had, de monteur en natuurlijk van jou.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Misha,
Wat goed om te horen dat het inmiddels allemaal werkt!
En ik heb je, samen met mijn collega, met alle plezier geholpen. 🙂
En stel er is in de toekomst weer iets aan de hand, wat ik natuurlijk niet hoop, dan kun je altijd weer bij mij aankloppen. :)
Groetjes Kiko