beantwoord

Weer geen internet...

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb alweer geen internet... Ik zit de laatste maand meer zonder als met internet... Word er een beetje moe van, en telkens savonds als ik niet meer kan bellen.
M'n tv en telefonie doet het wel gewoon.
Als ik een andere poort wil selecteren, blijkt dat alle poorten bad connectie hebben...
Wat kan ik doen

icon Beste antwoord door Ben van Tele2 8 maart 2016, 10:44

Hoi Kimsy18,
Bedankt voor je bericht en welkom op het Tele2 Forum.
Ik help je graag met het uitzoeken van de problemen en het zoeken naar een oplossing.

Je zegt dat telefonie en televisie wel goed werkt.
Het signaal voor deze diensten komt via dezelfde lijn binnen als het internet, dus hieruit zou ik moeten opmaken dat het goed werkt.
Heb je al geprobeerd het modem een harde reset te geven? Dit kan je doen door met een pinnetje de reset-knop in te drukken voor enkele seconden.
Dan gaat alles terug naar de fabrieksinstellingen.
Zo wordt alles weer teruggezet en zul je het opnieuw moeten instellen. Check hiervoor de Handleiding Modem - Tele2 Internet
Krijg je dan wel een goede en stabiele verbinding met het internet?

Laat het me weten Kimsy18.
Ik help je graag verder.
Groet,
Ben

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

M'n telefoon geeft de hele tijd een melding dat in een ander modem naam ineens heb. Er zit niemand aan het modem. Dit is ook de zoveelste keer dat dit ineens veranderd...
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Kimsy18,
Bedankt voor je bericht en welkom op het Tele2 Forum.
Ik help je graag met het uitzoeken van de problemen en het zoeken naar een oplossing.

Je zegt dat telefonie en televisie wel goed werkt.
Het signaal voor deze diensten komt via dezelfde lijn binnen als het internet, dus hieruit zou ik moeten opmaken dat het goed werkt.
Heb je al geprobeerd het modem een harde reset te geven? Dit kan je doen door met een pinnetje de reset-knop in te drukken voor enkele seconden.
Dan gaat alles terug naar de fabrieksinstellingen.
Zo wordt alles weer teruggezet en zul je het opnieuw moeten instellen. Check hiervoor de Handleiding Modem - Tele2 Internet
Krijg je dan wel een goede en stabiele verbinding met het internet?

Laat het me weten Kimsy18.
Ik help je graag verder.
Groet,
Ben