Beantwoord: webmail doet het niet

robw Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten robw heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 3

27 april 2013, 12:54

Als wil inloggen krijg ik de melding "toegang tot dit account is uitgeschakeld" bij de webmail
Dit is sinds een paar dagen
gebruikersnaam en wachtwoord zijn goed ingevuld, help!
Gemarkeerd als antwoord: jlthkoch op 27 april 2013, 14:16

Normaal gesproken kun je alléén zelf mailjes versturen vanaf je eigen account. Dit probleem zou op te lossen moeten zijn als je contact opneemt met het callcentrum via 0900-2411602

Bekijk origineel bericht
9 Reacties
  • jlthkochjlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember
    Reacties: 18686

27 april 2013, 13:04

Welke webmail?
  • robw Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten robw heeft ontvangen van andere leden.

Starter

27 april 2013, 13:07

mijn [email]gebruikersnaam@tele2.nl[/email]
  • jlthkochjlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember

27 april 2013, 13:13

Hier werkt het nog prima! Heb je onlangs veel mailjes in één keer verstuurd?
  • robw Auteur

Starter

27 april 2013, 13:19

nee, niet dat ik weet; zou een ander dat gedaan kunnen hebben? en daarom geblokkeerd?
    Hoe krijg ik dit weer werkend?
  • jlthkochjlthkoch Antwoord

Goldmember

27 april 2013, 14:16

Normaal gesproken kun je alléén zelf mailjes versturen vanaf je eigen account. Dit probleem zou op te lossen moeten zijn als je contact opneemt met het callcentrum via 0900-2411602
  • robw Auteur

Starter

28 april 2013, 11:52

dank je wel; ga maandag bellen
  • Fred A

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Fred A heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

10 februari 2014, 10:45

hoe is het verholpen? ik heb dit probleem nu ook
  • jfpv

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jfpv heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

15 februari 2014, 10:32

Sinds 14 dagen heeft mijn vriendin ook last dat haar email niet meer werkt, het email adres is op 8-2- 2009 door mij aangemaakt.

De volgende melding verschijnt: Toegang tot dit account is uitgeschakeld.

Ik heb mijn abonnement wel laten wijzigen van internet/bellen en tv naar internet en bellen, dit gaat in per 1 maart.

Graag hoor ik z.s.m. een oplossing, er komen namelijk ook facturen op dat adres binnen.
  • WhTurnerWhTurner
    Goldmember
    Reacties: 3661

15 februari 2014, 14:18

Je kan beter een eigen topic starten i.p.v. te reageren in een topic van 9 maanden oud. Dit voorkomt verwarring bij forumleden en Tele2-moderatoren.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P