beantwoord

waarom modem terugsturen als ik daarvoor had betaald?

  • 11 September 2019
  • 5 reacties
  • 1222 x bekeken

Beste,


Laatst heb ik een brief ontvangen van Tele2 dat ik alles moet terugsturen (modum etc). Maar heb ik daar in het begin niet al een kleine 100 euro voor neergeteld? Waarom moet ik die terugsturen dan? En met welke retourdoos?

Graag een reactie
icon

Beste antwoord door Rena Chan 11 September 2019, 22:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Jij had waarschijnlijk voor iets anders betaald, installatie service of power plugs bijvoorbeeld. Modem en tv kast heb je in bruikleen, deze zijn ook niet je eigendom en moet terug gestuurd worden na het beëindigen van je abonnement.

Je krijgt daarvoor als het goed is ook een retour doos, maar anders kun je ook elke willekeurige doos gebruiken.
Toch heb ik ze zelf geinstalleerd..
Reputatie 7
Badge +12
Je installeerd zelf de bruikleen apparatuur. Jij hebt hier na opzegging ook niets meer aan. Tele2 gaat het bij een andere klant inzetten. Die apparatuur is trouwens veel duurder dan 100 euro.
Reputatie 3
Badge +5
Het klopt wat Rena Chan en eric aangeven. De apparatuur (TV decoder en het modem) heb je in bruikleen en na opzegging moeten deze terug gestuurd worden. Ik kan je vanuit hier wel een retour doos opsturen. Anders kan je het ook zelf in een doos doen en opsturen naar:

Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Als je het pakket afgeeft krijg je bij de Post NL een verzendbewijs. Deze moet je zorgvuldig bewaren totdat de retourzending bij ons voltooid is.

Wanneer ik een retour doos naar je toe moet sturen dan hoor ik het graag. Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik hoor het graag van je.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
We hebben niks meer van je gehoord en ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost en je het modem hebt terug gestuurd. Bij deze heb ik het topic gesloten.

Groeten Anton