beantwoord

Waarom kan het "signaal" pas over twee en een halve week worden geleverd?

• 16 januari 2016
  • 4 reacties
  • 111 x bekeken

Vandaag heb ik een tv en internet abonement afgesloten. Aanvangkelijk dacht ik dat de levertijd te maken had met de bedenktijd, maar dit schijnt niet het geval te zijn. Zou iemand kunnen toelichten waarom het signaal niet gelijk kan worden geleverd wanneer ik de apperatuur heb gekregen?

bij voorbaat dank,

khheijs
icon

Beste antwoord door eric 16 januari 2016, 19:42

Helaas... Tele2 heeft apparatuur in de KPN wijkcentrales staan waar alle kabels uit een wijk binnenkomen. Alleen KPN monteurs mogen daar de verbindingen leggen tussen de koperkabel en de apparatuur van Tele2. En daar zit een planning achter.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Omdat er ook een monteur in de centrale aansluitingen etc. moet maken, en alles op volgorde wordt gedaan.
bedankt voor de snelle reactie. ik begrijp het, maar is dat geen kwestie van 'een druk op een knop'? ik kan me namelijk niet voorstellen dat er in deze tijd nog een monteur ergens in een centrale bezig is. Dat lijkt me tegenwoordig toch allemaal digitaal.
Reputatie 7
Badge +4
Helaas... Tele2 heeft apparatuur in de KPN wijkcentrales staan waar alle kabels uit een wijk binnenkomen. Alleen KPN monteurs mogen daar de verbindingen leggen tussen de koperkabel en de apparatuur van Tele2. En daar zit een planning achter.
ahja dat is dan niet anders, bedankt voor jullie antwoorden