beantwoord

Waar blijft mijn installatiepakket/internet en TV???

• 13 juli 2016
  • 5 reacties
  • 183 x bekeken

Op 21 mei heb ik een bestelling gedaan voor Internet en TV via internetvergelijken.nl
Ik zou binnen 1-2 werkdagen een emailbevestiging ontvangen van Tele2, en het installatiepakket zou worden bezorgd.
Waarom heb ik tot op heden, 13 juli is het nu, nog niets ontvangen??? Geen mail, geen bevestiging per post, geen installatiepakket, geen geleverde tv noch internet???
En dat terwijl het abonnement op 20 juni al is ingegaan.

Hoe lang moet ik in godsnaam hierop wachten?!
Tele2... s.v.p reply!
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 21 juli 2016, 13:42

Hoi!

Bedankt voor jouw privébericht. Ik zie de glasvezelbestelling (inclusief TV light) inderdaad in ons systeem gaan op jouw nieuwe adres. Wij hebben jou gisteren een mailtje gestuurd met de verwachte installatiedatum: 8 augustus 2016. Heb je die ontvangen?

Overigens, de bestelling is gisteren pas in ons systeem geplaatst. Ik denk dat internetvergelijken.nl deze te laat heeft doorgevoerd, waardoor het nu een stuk langer duurt dan je waarschijnlijk had gehoopt.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Je kan het snelste de afdeling Verkoop bellen 0800 1602
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Talliewilhetweten,

Heb je het inmiddels al via de helpdesk geregeld? Anders kijk ik er graag nog voor je naar. Wil je in dat geval jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Hoi Rick,

Dank voor jouw reactie.
Lastig dat de klantenservice niet per mail te bereiken is. S avonds is het ook al lastig Tele2 te bereiken. Hoe word ik het snelst geholpen in deze situatie?
Reputatie 4
Badge +3
Hi Talliewilhetweten,

Wil je ook jouw nieuwe adres doorgeven via het privébericht? Ik zie op het oude adres geen (aanvraag van een) aansluiting in ons systeem staan. Ik kan nog even kijken of er op het nieuwe adres iets bekend is.

Het klantnummer wat jij mij hebt gestuurd, herken ik niet. Ik denk dat het een soort ordernummer is van de website via welke je een bestelling hebt geplaatst. Ik ken de website overigens niet. Als blijkt dat je echt niet in ons systeem staat, kan ik je hier helaas ook niet verder helpen. Je kunt in dat geval contact opnemen met Internetvergelijken.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi!

Bedankt voor jouw privébericht. Ik zie de glasvezelbestelling (inclusief TV light) inderdaad in ons systeem gaan op jouw nieuwe adres. Wij hebben jou gisteren een mailtje gestuurd met de verwachte installatiedatum: 8 augustus 2016. Heb je die ontvangen?

Overigens, de bestelling is gisteren pas in ons systeem geplaatst. Ik denk dat internetvergelijken.nl deze te laat heeft doorgevoerd, waardoor het nu een stuk langer duurt dan je waarschijnlijk had gehoopt.

Groetjes,
Rick