beantwoord

VVDSL / BVDSL leverbaar op het adres

• 6 juni 2018
  • 2 reacties
  • 660 x bekeken

Hallo,
eerder vandaag heb ik met een klantenservice medewerker gesproken die mij verteld dat je bij tele2 alleen een ADSL en VDSL verbinding kunt krijgen. Volgens KPN is er op mijn adres bijvoorbeeld ook VVDSL of zelfs BVDSL beschikbaar en tele2 levert over dezelfde lijn.
De medewerker bleef maar refereren naar het feit dat ik al het hoogste pakket afneem, wat ook zo is, maar ze snapte duidelijk mijn vraag niet dat ik naar een sneller lijntype gezet zou willen worden.
Meerdere mensen geven ook aan op het forum dat zij op een VVDSL verbinding zitten, dit zou voor mijn snelheid namelijk echt al een groot verschil maken in tegenstelling tot de VDSL

Ik hoor graag snel van jullie,
MVG Luuk Huijsmans
icon

Beste antwoord door eric 6 juni 2018, 14:55

Kpn wholesale heeft geen bounded VDSL. Daarom kunnen andere providers dat niet aanbieden. Dat soort meer dan 100mbit verbindingen leveren ze alleen via de eigen retail organisatie. Let wel op dat de prijs hiervoor behoorlijk hoog ligt. Vergelijk dan ook de kabel als je toch meer wilt betalen voor bandbreedte.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kpn wholesale heeft geen bounded VDSL. Daarom kunnen andere providers dat niet aanbieden. Dat soort meer dan 100mbit verbindingen leveren ze alleen via de eigen retail organisatie. Let wel op dat de prijs hiervoor behoorlijk hoog ligt. Vergelijk dan ook de kabel als je toch meer wilt betalen voor bandbreedte.
Reputatie 5
Badge +3
Slot erop!