vraag

Via Tele2 Wifi thuis geen webmail of outlook. Via mobiele hotspot(Simyo) wel.. Hoe los ik dit op?

• 12 mei 2020
  • 0 reacties
  • 61 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een beetje gekke situatie. Ik kan nmijn webmail niet openen. Niet via het e-mail adres dat ik heb gekregen van de serverbeheerder: webmail.weet.info (ik krijg dan de melding: “kan deze pagina niet bereiken”) en ook niet via outlook. Ik denk al een paar weken dat dit probleem bij de serverbeheerder van de website/webmail ligt, maar nu ben ik er bij toeval achter gekomen dat alles wel naar behoren werkt wanneer ik ben ingelogd via een ander wifi netwerk. Zo doet hij het op het wifi netwerk van ouders wel. 

Ik heb zelf wat uitgeprobeerd en heb ontdekt dat webmail/outlook ook werkt wanneer ik een hotspot maak met mijn telefoon en mijn laptop daarmee verbind. En hij doet het ook gewoon op het wifi netwerk van mijn werkgever op kantoor.

Het lijkt dus echt aan mijn thuis internet-Wifi van tele2 te liggen. 

Ik heb al geprobeerd virusscanner uit te zetten ed. maar hoewel dat tot nu toe niet gewerkt heeft, kan dat het probleem niet zijn (toch?).

Is er iemand op dit forum die weet wat ik hier aan zou kunnen doen? Mijn dank is groot!

0 reacties

Geen reactie

Reageer