In vervolg op het topic 'Abonnement binnen bedenk-termijn van 14 dagen opgezegd, toch incasso' het volgende:
Eind september 2019 zou het onterecht geïncasseerde abonnementsgeld over de periode 24 juli t/m 3 augustus 2019 door Tele2 worden gecrediteerd en worden teruggestort op mijn bankrekening. Tot op heden heb ik van Tele2 nog geen credit-nota ontvangen noch is het bedrag teruggestort.
Ik heb mijn bank vandaag opdracht gegeven om de desbetreffende incasso te storneren. U hoeft het bedrag dus niet meer aan mij over te maken.
Ik heb het bedrag laten storneren, zodat ik binnen de termijn van 8 weken ben waarbinnen dit mogelijk is. Op deze wijze weet ik zeker dat ik het onterecht geïncasseerde bedrag terug ontvang, aangezien ik sinds het laatste contact met Tele2 (eind augustus 2019) niets meer heb vernomen van Tele2.
Met vriendelijke groet,
René
p.s.: Ik weet dat dit een klanten-forum is, maar Tele2 heeft geen email adres waarop je Tele2 kan bereiken en ik weet uit ervaring dat Tele2-medewerkers dit forum lezen.
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bekijk origineel bericht