beantwoord

vervangen modem

  • 23 December 2019
  • 14 reacties
  • 1075 x bekeken

Hi ik heb eem moden technicolor regelmatig valt het internet weg en komt deze terug kan deze modem worden vervangen 

icon

Beste antwoord door eric 30 December 2019, 07:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 5

Topic vanwege inactiviteit gesloten

Reputatie 5

Ik heb je privébericht ontvangen g-erdogan, bedankt.

Je verbinding ziet er goed uit en deze valt niet weg en de snelheid van het modem is 108mbit down en 33mbit upload. Maak je mogelijk gebruik van "zware” wifi apparaten zoals bijvoorbeeld een dataserver, camerasysteem, smart home apparaten e.d.? 

Reputatie 5

Hé g-erdogan,

Bedankt voor de info, zou je me een privébericht kunnen sturen zodat ik dit verder voor je kan nakijken? Zet hierin de onderstaande gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

hij valt bij iedereen thuis weg ,er is gewoon goed bereik zichtbaar op de tmobieltjes en ipad op de modem blijft alles groen

Reputatie 5

Goed dat je de tips uitgeprobeerd hebt. Ik heb dan nog wat vervolgvragen om erachter te komen waar de storing door zou kunnen ontstaan. Zie je iets veranderen aan de lampjes op het modem tijdens de storing, zo ja wat? Zo niet zie je iets veranderen aan het wifi signaal op je apparaat? Heb je dit probleem daarnaast op 1 of meerdere wifi apparaten?

Hi Kevin,

 

Heb alles uitgeprobeerd zelf een vaste kanaal keuze echter alles is goed goed bereik snelheid is ok alleen valt de signaal weg voor 30 sec en daarna doet het alles weer ik heb niet iedere dag last van maar wel3 of 3 keer perweek.

Reputatie 5

Is het gelukt met de tips van eric?

Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +12

Kijk dan eens hier naar.

Wifi tips

Of neem een uitbreiding.

Met kabel heb ik er geen last van

Reputatie 7
Badge +12

Maar stel je dat probleem ook met de kabel vast? Want nogmaals, wifi blijft een onbetrouwbaar medium door externe factoren.

Hi snelheid is ok 40_ 50 MB download echter af en toe blijft bij iedereen alles hangen net of internet wegvalt en dan na circa 30 sec doet alles het weer.

Reputatie 7
Badge +12

Wifi binnen een huis is altijd lastig en onderhevig aan externe factoren. Probeer eerst eens wat speedtests op je pc met een kabelverbinding?

Hi voornamelijk Wi-Fi

Reputatie 5

Hé g-erdogan, welkom op het forum!

Lastig dat je verbinding regelmatig wegvalt, helaas kan ik niet zonder onderzoek een nieuw modem sturen. Maak je gebruik van draadloos of bekabeld internet?