beantwoord

Verlengen abonnement mislukt: vanwege onverklaarbare 'storing' zonder internet thuis

• 15 april 2016
  • 25 reacties
  • 525 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Vanwege een aantrekkelijk aanbod door Tele2 heb ik afgezien van het overstappen naar Ziggo voor internet thuis. Als bestaande klant van Tele2 zou mijn abonnement naadloos verlengd worden zonder dat ik hier last van zou ondervinden.

Ondanks dat ik de overstap drie weken geleden heb geannuleerd is het Tele2 niet gelukt mijn abonnement te verlengen, waardoor ik inmiddels zonder internet thuis zit. Tele2 verwijst naar een technische storing en geeft aan dat ik maar moet wachten tot mijn abonnement weer opnieuw kan worden aangesloten. Afspraak dus niet nagekomen. Tele2 kan geen uiterste datum geven waardoor ik nu geneigd ben toch naar Ziggo te gaan.

Ik ben verbolgen om deze amateuristische werkwijze en onbehoorlijke behandeling van jullie klanten. Daarnaast ben ik ondanks beloftes van Tele2-medewerkers meerdere malen niet teruggebeld. Onfatsoenlijk.

Waarom weigert Tele2 uit te zoeken waar de storing ligt en wordt mij verteld dat ik maar zonder internet thuis kan wachten tot het probleem zich vanzelf oplost? Zo run je toch niet een telecombedrijf?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 13 juli 2016, 10:52

Hallo Ab,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Abdenh,

Ik heb volgens mij nog niet de hele achtergrond van jouw situatie. Graag kijk ik wat er eerder met jou is besproken. Om dit te doen heb ik jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer nodig. Wil je deze sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Hallo Rick van Tele2,

Ik had geen notificatie gekregen dat er gereageerd was op mijn bericht, maar ik heb je inmiddels de nodige gegevens gestuurd.

Ik hoor het graag.

Gr, Abdenh
Beste Abdenh,

Ik heb volgens mij nog niet de hele achtergrond van jouw situatie. Graag kijk ik wat er eerder met jou is besproken. Om dit te doen heb ik jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer nodig. Wil je deze sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick

Hoi Rick,
Ik heb je inmiddels mijn gegevens gestuurd, maar heb nog reactie van je ontvangen.
Gr, Abdenh
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Abdenh,

Ik was in afwachting van een collega, omdat hij direct voor mij heeft geschakeld met een andere afdeling om de opties te bekijken om dit zo snel mogelijk voor je recht te zetten. Vandaag is hij echter vrij, maar ik ga hem morgen om een update vragen en dan hoor je ook direct weer van mij!

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hi Abdenh,

Ik heb helaas vandaag geen update voor jou, omdat mijn collega ziek is. Ik moet het daarom over het weekend heen tillen. Sorry voor de vertraging, maar ik kom bij je terug!

Groetjes,
Rick
Hi Abdenh,

Ik heb helaas vandaag geen update voor jou, omdat mijn collega ziek is. Ik moet het daarom over het weekend heen tillen. Sorry voor de vertraging, maar ik kom bij je terug!

Groetjes,
Rick

Rick,

Vreemd dat jullie geen achtervang hebben of een log bijhouden van uitzoekopdrachten. Ik had beter verwacht van Tele2. Als 1 persoon afwezig is, dan houdt de boel op?

Ik wacht je 'update' af.
Hi Abdenh,

Groetjes,
Rick

Heb je inmiddels een update? Het is 17 dagen sinds ik deze topic heb aangemaakt en ik heb nog steeds geen antwoord...
Reputatie 4
Badge +3
Hi Abdenh,

Sorry voor de vertraging tot nu toe! Mijn collega wil dit graag met je bespreken. Zij neemt later vandaag telefonisch contact met jou op.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Beste Abdenh,

Mijn collega heeft je zojuist geprobeerd te bellen, maar kreeg jou niet te pakken. Morgen zijn wij niet aanwezig, maar ik heb mijn collega gevraagd om jou vrijdag te bellen.

Groetjes,
Rick
Hoi Rick,

Dat klopt. Ik had niet verwacht dat ze met een privé-nummer zou bellen. Ik ben de rest van de dag nog te bereiken als ze het nogmaals wil proberen. Dan kunnen we dit ook eerder bespreken en hoeven we niet tot vrijdag te wachten.

Gr, Ab
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ab,

Ik begreep van Maurice dat je contact met hem hebt gehad over het administratief opzeggen van jouw pakket.
Ik wil je hierbij nog wel bedanken voor jouw geduld tot nu toe en wij nemen op 17 mei contact met jou op!

Groetjes,
Rick
*** Deze reactie is weggehaald door een moderator (Rick) op basis van artikel 7d en artikel 12 van de huisregels. ***
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ab,

Sorry, we zouden 17 mei contact met jou opnemen, maar dat is er helemaal bij ingeschoten. Ik heb nog steeds geen update gehad van mijn collega, maar we zijn er nog wel mee bezig en houden je hier op de hoogte.

Groetjes,
Rick
Ongelooflijk! Na zoveel weken niet eens een update? Weer heb ik een factuur moeten betalen voor een dienst die jullie weken geleden hebben beeindigd. Wat is er aan de hand bij jullie? Hoeveel geduld moet ik opbrengen!?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Ab,

Ik begrijp dat het te lang duurt, maar ik kan dit nu niet voor je versnellen. De aanvraag tot beëindiging van jouw abonnement is vastgelopen en mijn collega's zijn nog op zoek naar een oplossing. Ik zie dat je wel een bevestiging hebt gehad van de datum waarop jouw pakket beëindigd had moeten worden. Dat is ook nodig voor het vergoeden achteraf. Sorry voor het ongemak en we houden hier contact.

Groetjes,
Rick
Volgens je collega van de klantenservice zou de storing uiterlijk 27 mei verholpen worden en zou ik daarover die dag gebeld worden. Is niet gebeurd? Wat is de stand van zaken?
Reputatie 4
Badge +3
De status is nog steeds hetzelfde. Het pakket moet nog administratief opgezegd worden. Mijn collega's zijn nog bezig om te achterhalen hoe dit probleem opgelost kan worden.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ab,

Mijn collega heeft je vandaag geprobeerd te bellen om de huidige situatie met je te bespreken. Het lijkt erop dat er nu niets meer aan je wordt gefactureerd.

Groetjes,
Rick
Hoi Rick,

Dat zou mooi zijn. Betekent dat dat alles nu afgehandeld is?

Groet, Ab
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ab,

Intern staat het nog niet helemaal goed. Mocht je nog van mening zijn dat je teveel hebt betaald, dan breng ik jou in telefonisch contact met mijn collega. Je kunt dit met hem dan bespreken. Anders is het nu inderdaad afgehandeld.

Groetjes,
Rick
Hoi Rick,

Helaas slecht nieuws: ik ontvang nog steeds facturen en er worden nog steeds bedragen van mijn rekening afgeschreven. Het heeft inmiddels 3 maanden geduurd. Toch wel heel lang. Kun je nog iets voor me betekenen? Want ik wil gewoon van het gedoe af zijn en alle afschrijvingen sinds april terugkrijgen.

Groet, Ab
Reputatie 4
Badge +3
Sorry Ab. Jouw laatste bericht heb ik helemaal gemist. Ik ga morgen met mijn collega bespreken wat we hier verder aan kunnen doen. Je hoort snel weer wat van me.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ab,

Helaas is het probleem hardnekkiger dan verwacht. Ik zie staan dat de oplossing nu gepland staat voor 17 augustus. Hierop heb ik nagevraagd of wij echt verwachten dat het deze datum opgelost is. Ik kreeg geen 100% zekerheid, maar ik kreeg te horen dat het wel een realistische schatting is. Ik heb ook gevraagd of we het handmatig kunnen doordrukken, maar dat is helaas niet mogelijk. Sorry dat het nu al zo lang duurt. We houden hier contact, maar ik kan op dit moment niet meer doen dan dit.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ab,

Bedankt voor jouw privébericht. Normaal stuur ik alles zoveel mogelijk openbaar, maar vanwege de privacy heb ik daar gewoon antwoord gegeven.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Ab,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes,
Rick