beantwoord

Verlengen abonnement mislukt: vanwege onverklaarbare 'storing' zonder internet thuis

• 15 april 2016
  • 25 reacties
  • 525 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Vanwege een aantrekkelijk aanbod door Tele2 heb ik afgezien van het overstappen naar Ziggo voor internet thuis. Als bestaande klant van Tele2 zou mijn abonnement naadloos verlengd worden zonder dat ik hier last van zou ondervinden.

Ondanks dat ik de overstap drie weken geleden heb geannuleerd is het Tele2 niet gelukt mijn abonnement te verlengen, waardoor ik inmiddels zonder internet thuis zit. Tele2 verwijst naar een technische storing en geeft aan dat ik maar moet wachten tot mijn abonnement weer opnieuw kan worden aangesloten. Afspraak dus niet nagekomen. Tele2 kan geen uiterste datum geven waardoor ik nu geneigd ben toch naar Ziggo te gaan.

Ik ben verbolgen om deze amateuristische werkwijze en onbehoorlijke behandeling van jullie klanten. Daarnaast ben ik ondanks beloftes van Tele2-medewerkers meerdere malen niet teruggebeld. Onfatsoenlijk.

Waarom weigert Tele2 uit te zoeken waar de storing ligt en wordt mij verteld dat ik maar zonder internet thuis kan wachten tot het probleem zich vanzelf oplost? Zo run je toch niet een telecombedrijf?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 13 juli 2016, 10:52

Hallo Ab,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Abdenh,

Ik heb volgens mij nog niet de hele achtergrond van jouw situatie. Graag kijk ik wat er eerder met jou is besproken. Om dit te doen heb ik jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer nodig. Wil je deze sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Hallo Rick van Tele2,

Ik had geen notificatie gekregen dat er gereageerd was op mijn bericht, maar ik heb je inmiddels de nodige gegevens gestuurd.

Ik hoor het graag.

Gr, Abdenh
Beste Abdenh,