beantwoord

Verhuizing met overstap naar glasvezel

• 19 mei 2016
  • 2 reacties
  • 130 x bekeken

Dag Tele2,

*** Reactie aangepast door moderator: Voor meer informatie, zie artikel 7e van de huisregels. ***
Op 28 april 2016 heb ik contact gehad met Leon. Het gesprek ging over mijn verhuizing naar een andere plaats waarbij werd aangegeven dat wij geen gebruik kunnen maken van een redeljke internet verbinding.

Om deze reden hebben wij toen besloten dat wij graag glasvezel wensen te ontvangen van Tele2. Hierdoor zou mijn huidige contract kostenloos opgezegd worden op 17 mei 2016. Helaas heb ik op dit moment nog geen bevestiging ontvangen dat mijn contract is gestopt.

Graag zou ik van u willen weten wanneer dit gaat gebeuren en zou ik hier ook graag een bevestiging van wensen te ontvangen. Daarnaast zouden de kosten van de installateur worden vergoedt Dit is tijdens hetzelfde gesprek besproken.

Ik hoop dat het contract op mijn oude adres z.s.m. gestaakt kan worden.

Met vriendelijke groet,

Mitchell
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 23 mei 2016, 17:04

Hoi Mitchell,

Ik zie inderdaad dat de gemaakte afspraken nog niet helemaal zijn nagekomen en heb daarom voor jou een reminder gestuurd. In de notities stond al dat de monteur vergoed zal worden nadat het signaal opgeleverd is (facturen opgemaakt zijn). Wat betreft de opzegging heb ik dus de desbetreffende afdeling een bericht gestuurd. Kan je laten weten zodra je hier een reactie op hebt gehad?

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +4
Hoi Mitchell,

Het doorlopen van je oude contract lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Aangezien je gegevens in je profiel hebt achtergelaten heb ik wel het e.e.a. kunnen vinden maar helaas geen nieuw adres. Zou je mij deze even per privébericht willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal er dan voor je achteraan gaan!

Groetjes
Badge +4
Hoi Mitchell,

Ik zie inderdaad dat de gemaakte afspraken nog niet helemaal zijn nagekomen en heb daarom voor jou een reminder gestuurd. In de notities stond al dat de monteur vergoed zal worden nadat het signaal opgeleverd is (facturen opgemaakt zijn). Wat betreft de opzegging heb ik dus de desbetreffende afdeling een bericht gestuurd. Kan je laten weten zodra je hier een reactie op hebt gehad?

Groetjes Maurice