beantwoord

verhuizen zonder opnieuw abonnement

  • 24 April 2019
  • 1 reactie
  • 223 x bekeken

Hallo
Vandaag gebeld met Tele2 om een nieuw adres door te geven.
De eerste medewerkster zei dat ik een nieuw abonnement aanging van 12 maanden. dat wilde ik niet zei ik en t mijn huidige abonnement uitzitten zonder een nieuwe aan te gaan.
Helaas verbrak ik de verbinding per ongeluk.

Opnieuw gebeld. Volgens de medewerkester kon ik mijn huidige abonnement niet mee nemen, ook niet volgens haar manager. Ik zei dat ik dat niet vond kunnen, mijn mogelijkheden wilde uitzieken en later zou terug bellen.

Ik wil gewoon verhuizen met behoud van mijn huidighe abonnement. Is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 25 April 2019, 13:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Hoi Dirkjank,

Welkom op ons forum. Het is niet mogelijk om een lopend abonnement op een ander adres onder te brengen. Op het nieuwe adres zal een nieuw abonnement worden afgesloten, je ontvangt daarbij ook een nieuwe gebruikersnaam en klantnummer. Omdat er een nieuw abonnement gaat lopen zal ook de abonnementstermijn van 12 maanden nieuw ingaan en betaal je opnieuw aansluitkosten. Als je een abonnement inclusief TV hebt dan krijg je op het TV pakket opnieuw 50% korting (het 1e half jaar). Het oude abonnement zal in deze combinatie kosteloos beëindigd worden.

Groetjes Michiel