vraag

Verhuizen

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo,

Wij krijgen op 18 februari de sleutel van onze nieuwe woning en willen dan (ivm thuis werken) zo snel mogelijk een goede internetverbinding. Ondertussen willen we ook op ons oude woonadres nog t/m 1 april ook goed internet. Zijn er mogelijkheden om één maand dubbel internet te hebben? En is er een manier dat we geen nieuwe aansluitkosten hoeven te betalen op het nieuwe adres?

Alvast bedankt!

Groeten,
Amber
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met een verhuizing betaal je verhuiskosten, met een nieuwe aansluiting betaal je aansluitkosten.. Kosten zijn er, er moet fysiek een lijn worden aangelegd. Het hangt af van je huidige contract of dat na 1 april contractvrij is of je beter kan verhuizen (dan wordt je oude adres contractvrij) of een nieuwe aansluiting neemt en je oude contract opzegt. Bij dat laatste kun je dus ook een tijdje twee contracten hebben.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Amberzw,

Welkom op het forum!

Wat we het beste kunnen doen is een nieuw abonnement aanvragen op je nieuwe adres.
De sleuteloverdracht is wel heel snel, je moet wel rekening houden dat het proces ongeveer 10 werkdagen duurt.
Je kunt dit op verschillende manieren aan ons doorgeven, ik kan het voor je in orde maken, maar dan heb ik meer gegevens van je nodig.
Je kunt hiervoor natuurlijk ook gebruik maken van onze telefonische klantenservice, maar ook via onze social kanalen Twitter en Facebook en als laatste onze chat collega's.

Je mag me altijd een priveberichtje sturen, stuur dan dan onderstaande gegevens mee,

- Naam
- Adres
- Postcode: Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen:Privebericht naar Heidy

Ik wens je alvast een fijn weekend en succes met de verhuizing!
Groetjes Heidy