beantwoord

Vergoeding nav storing

  • 16 januari 2020
  • 3 reacties
  • 122 x bekeken

Ik heb sinds begin december geen wifi gehad...3 monteurs geweest..lijkt nu sinds eergister te zijn opgelost...waar dien ik vergoeding in??heb overal bewijs van 

icon

Beste antwoord door eric 16 januari 2020, 14:14

Er worden geen indirecte schadevergoedingen betaald, wel dien je voor de periode dat internet niet werkte een compensatie te krijgen.  Dat is gelijk aan maandbedrag/30 x het aantal dagen dat het niet heeft gewerkt.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er worden geen indirecte schadevergoedingen betaald, wel dien je voor de periode dat internet niet werkte een compensatie te krijgen.  Dat is gelijk aan maandbedrag/30 x het aantal dagen dat het niet heeft gewerkt.

Waar kan ik dat zowiezo doen dan?

Reputatie 7
Badge +4

Bij de telefonische klantenservice. Als het goed is hebben die ook de dag dat jij je klacht hebt gemeld en de dag dat het weer opgelost is beschikbaar in hun systemen.