Verbinding nog steeds niet actief

• 11 juni 2015
  • 2 reacties
  • 125 x bekeken

Gisteren zou mijn internetverbinding (Internet tot 40 mbit + Bellen) geleverd worden. Na 3 telefoontjes met de klantenservice (laatste rond 20.45u) werd mij verzekerd dat het diezelfde avond alles nog functioneel zou worden. Tevens zou er "monitoring vanuit het hoofdkantoor" op mijn lijn worden gezet.

Helaas bleek deze ochtend dat er niets is veranderd. Zojuist heb ik opnieuw met de klantenservice gebeld en toen werd mij ineens verteld dat er nog wat zaken administratief niet in orde waren en het waarschijnlijk 3 werkdagen gaat duren voordat mijn lijn actief is?! KPN heeft de lijn vrijgegeven, dus het probleem ligt volledig bij Tele2.

Het spijt me zeer, maar er wordt nu reeds 3 weken door Tele2 aan mij gemeld dat ik 10-06-2015 wordt aangesloten. Ik heb op 08-06-2015 zelf nog moeten bellen waar mijn installatiepakket bleef. Op 10-06-2015 is mij 3x verzekerd dat mijn lijn die dag nog actief zou worden, en nu zou ik drie werkdagen moeten wachten?

Wie kan mij aangeven hoe dit simpelweg vandaag geregeld kan worden? Ik kan me niet voorstellen dat er drie dagen nodig zijn om een administratieve afhandeling te regelen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi svenbast,

Vervelend dat er verschillende dingen worden gecommuniceerd. Wanneer je opleverdatum 10 juni is, doen we ons uiterste best je verbinding op die datum op te leveren. Het kan echter soms gebeuren dat de daadwerkelijke opleverdatum toch iets afwijkt. Je geeft aan dat je hier al contact over hebt gehad en dat er aan gewerkt wordt. Helaas kan ik dit niet voor je versnellen. Ik raad je toch aan even de drie dagen af te wachten, hoe vervelend het ook is. Houd je ons hier ook op de hoogte?

Groetjes, Leonie
Reputatie 7
Badge +5
:?
Je zit gewoon alles wat krom is in de (mis)communicatie binnen Tele2 recht te praten.
Ga daar eens mee aan de slag hoe vervelend dat ook is.
Hou je ons op de hoogte ?