beantwoord

veilig internet: wat zit er in het pakket?

• 28 december 2016
  • 2 reacties
  • 493 x bekeken

beste Tele2,

Ik zou graag willen weten wat er in het pakket 'Veilig Internet' van Tele2 zit. Ik heb de site goed nagelezen en dan wordt melding gemaakt van een 'Browsing Protection' van F-Secure?? Er zou een bescherming worden geboden tegen Phishing, spam, spyware, trojans en het hacken van persoonlijke gegevens....

Als ik dit lees, weet ik eigenlijk nog steeds niet precies wat ik ga krijgen en of dat wezenlijk verschilt van Windows Defender (of deels dubbele diensten bevat). Als ik Google op F-Secure is dat een heel compleet pakket van diensten die los verkrijgbaar zijn?
Zou iemand me kunnen vertellen wat er in het pakket zit, voordat ik het ga bestellen? Of er een stevige beveiliging tegen hacken op zit? En of er ook een beveiligde internet omgeving bij zit met afscherming van mijn IP-adres en locatie bijvoorbeeld?

Bedankt alvast! groeten Francisca
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 29 december 2016, 15:52

Hoi Fransisca,

Op deze pagina kan je zien wat er in het pakket zit. De andere pakketten van F-Secure worden niet door Tele2 aangeboden.

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Fransisca,

Op deze pagina kan je zien wat er in het pakket zit. De andere pakketten van F-Secure worden niet door Tele2 aangeboden.

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat ik het topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.