beantwoord

van Strikt naar Open

• 16 april 2015
  • 5 reacties
  • 249 x bekeken

Beste Tele2. Ik ben vorig jaar over gegaan naar jullie op advies van een kennis van mij. Hij was tevreden en kon in zijn modem met gemak zijn "Strikt" verbinding naar "Open" verbinding zetten. Vooral voor een Console is het nodig om een "Open" verbinding te hebben. (in dit geval gaat het om een Xbox One) Ik heb tot een paar weken geleden een nieuwe modem gekregen, omdat de oude zichzelf soms resette en weer terug naar een "Strikt" verbind ging, nadat ik hem op "Open" had laten zetten. Nu had ik dus zelf de nieuwe modem op "Open" gezet, en wat denk je? Het begint weer van voor af aan, de Modem staat zo vanuit het niets weer op "Strikt!!!" ben er nu toch echt wel klaar mee!! En ik gebruik altijd een kabel voor mijn console, dus niet draadloos.

Iemand meer dit probleem ondervonden?
icon

Beste antwoord door Rico Grissen 19 april 2015, 13:47

Moderator bedankt voor de links!
Direct de eerste werkte bij mij.
Nu maar hopen dat mijn modem niet meer terug springt. 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Rico,

Welkom op het forum. Er worden hier een hoop vragen gesteld over dit onderwerp. Ik zet een paar topics voor je op een rijtje met handige informatie en tips waar je veel uit kan halen:

https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/xbox360-nat-type-strict-naar-open-30921
https://forum.tele2.nl/randapparatuur-193/portforwarding-virtual-servers-nas-webserver-allemaal-1-pot-nat--8970

Wij ondersteunen dit zelf niet, wellicht kan je al een hoop doen met de tips van andere forumegbruikers.

Groetjes,

Velma
Moderator bedankt voor de links!
Direct de eerste werkte bij mij.
Nu maar hopen dat mijn modem niet meer terug springt. 🙂
Reputatie 4
Badge +5
Ik ben blij om dat te horen Rico 😃. Veel plezier met gamen en als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden.

Groetjes,

Velma
Hoi Velma, ben ik weer.
Ik kreeg nu net weer hetzelfde.
Ik zit gezellig wat te kletsen in de party op me Xbox, en ik zit naar Twitch te kijken.
En opeens valt mijn verbinding weg.
Ik restart mijn modem/router, en ik start mijn Xbox weer op.
En weer heb ik ineens een Strikt verbinding.
De Wifi naar mijn telefoon werkt ook niet goed ineens.
Ik kan op facebook niet eens refreshen.
Ik sta nu op het punt om over te gaan naar een andere provider, want hier ben ik toch echt wel zat van!!
Is er misschien nog iets dat jullie kunnen doen voor mij?

Groet Rico.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Rico,

Dat is balen! Helaas ondersteunen wij geen randapparatuur, hierdoor kan je ik verder niks meer doen voor je om dit op te lossen. Je zou kunnen rondkijken op het forum of er meerdere mensen zijn die ditzelfde probleem ervaren en hoe zij dit opgelost hebben?

Groetjes,

Velma