beantwoord

vaak geen wifi en tv loopt vast of valt weg

  • 12 July 2019
  • 11 reacties
  • 552 x bekeken

Goedemiddag,

Mijn internet (WIFI) doet het vaak niet, tv loopt vast, of valt helemaal weg. Hierdoor moet ik iedere alles opnieuw starten. dat helpt vaak wel maar niet voor lang, maar vandaag al de hele dag geen Wi-Fi en tv loopt vaak vast, nu doet alles het weer gelukkig, maar weet niet voor hoelang.

Een paar maanden geleden had een medewerker ( Jasper) aangegeven dat er wat fouten op de verbinding was en als dat zo blijft ik een bericht mocht versturen om te kijken of er nog fouten zijn als dat het geval is zou iemand langs komen om naar de lijnen/ verbinding te kijken.

Alvast bedankt.

Groetjes hakima
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 27 August 2019, 09:48

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 4
Hallo Hakima,

Hoe is je modem aangesloten op je ISRA punt.
Via de bijgeleverde kabel of een langere kabel?

Als alles vastloopt welke lampjes branden er dan anders of niet dan normaal op het modem?
Hi malamute,

Via de bijgeleverde kabel.


Daar heb ik niet opgelet, maar volgens mij branden ze niet anders. alle lampjes zijn groen branden en of knipperen. Dus geen rood lampje



Ik heb een foto gemaakt maar wifi werkt nu weer wel: lan1, wlan en internet knipperen
Reputatie 4
Hi Hakima,

Die aansluitingen zien er prima uit, dan zal je even moeten wachten tot er een Tele2 medewerker reageert, die kunnen kijken of je verbinding i.d.d. nog steeds instabiel is en dan indien nodig een monteur aansturen.
Bedankt Malamute
Reputatie 5
Ik kan je verbinding voor je nakijken als je dat wil. Zou je hiervoor in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
@Jasper van Tele2 je link naar je privé inbox werkt niet.

https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=12974
Reputatie 5
@Cypher Bedankt 🙂
No thanks, you are welcome Jasper.
Hi jasper ga ik nu doen,
Hi Jasper ,

Heb je mijn gegevens ontvangen?
Reputatie 5
Via privéberichten is het probleem inmiddels opgelost en vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze nu dan ook gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper