beantwoord

Uploadsnelheid

• 13 maart 2017
  • 3 reacties
  • 341 x bekeken

Hallo,

Ik ben al een tijdje klant van jullie, echter vraag ik me nu al een tijdje af wat de upload snelheid is van alle abbonementen. Dit staat namelijk niet vermeld op de webpagina https://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-abonnement/
Voordat ik klant werd heb ik naar jullie gebeld met deze vraag, maar de telefoniste kon hier geen antwoord op geven.

Waarom wil ik dit weten?
Ik vind het nog wel eens leuk om te streamen, of om een servertje te hosten waar 12-18 mensen op kunnen inloggen. Daarnaast wil ik gewoon alle informatie hebben over wat ik aanschaf.

Ik heb de ''Internet Basis'' abbo, met de resultaten in de bijlage.

Komt deze info nog op de site te staan ?
Wat ook wel fijn is om te vermelden, welke modems jullie gebruiken. Want ik ben niet blij met die technicolor.
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 14 maart 2017, 13:10

Hi Defanatiekegamer,

Begrijpelijk dat je graag de uploadsnelheid wil weten. Deze vind je hier. De type modems die wij gebruiken vind je hier.
Waarom ben je niet blij met de Technicolor? Ik kan je bijlage niet zien, wat zijn de resultaten?

Groet, Christel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +2
Hi Defanatiekegamer,

Begrijpelijk dat je graag de uploadsnelheid wil weten. Deze vind je hier. De type modems die wij gebruiken vind je hier.
Waarom ben je niet blij met de Technicolor? Ik kan je bijlage niet zien, wat zijn de resultaten?

Groet, Christel
Badge +2
Ik heb niks meer van je gehoord. Zou je de resultaten van de speedtest kunnen doorgeven?
Badge +2
Wegens inactiviteit wordt dit topic gesloten. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan kan je een nieuwe topic aanmaken.