beantwoord

Upload/download snelheid veel hoger dan aangegeven snelheid

  • 4 januari 2019
  • 2 reacties
  • 98 x bekeken

Graag wil ik aangeven dat er op de website staat dat de maximale haalbare snelheid voor download 41 Mb/s en upload 4 Mb/s zou zijn bij het basis abonnement dat ik heb op mijn postcode.
Maar ik heb eigenlijk altijd 42 Mb/s download en 9,75 Mb/s upload snelheid, dat is fantastisch natuurlijk.
Misschien kan dat op de website aangepast worden voor de postcode waar ik woon.
In een pm kan ik evt de postcode en adresgegevens doorgeven.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 4 januari 2019, 11:39

Het kan zijn dat er werkzaamheden zijn uitgevoerd in je wijk.

Maar de basis controles worden gedaan in een systeem van KPN dat aangeeft wat ze schatten dat er geleverd kan worden. Helaas kunnen wij dan ook de data niet aanpassen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Het kan zijn dat er werkzaamheden zijn uitgevoerd in je wijk.

Maar de basis controles worden gedaan in een systeem van KPN dat aangeeft wat ze schatten dat er geleverd kan worden. Helaas kunnen wij dan ook de data niet aanpassen.
Reputatie 7
Badge +2
Not quite informative but.

Kpn lijkt altijd vanuit de volgende regel te gaan

100 down = 10 up.

Maar vaak is dat in het echte 100 up en 30 down.

Ik heb zelf ooit bij kpn aangevraagd waarom, want toen ik een kpn abonnement had weet ik zeker dat ik een 100/30 abonnement he afgesloten, ook toen ik overging naar T-Mobile, maar ineens gaven al die postcode checks 100/10... Maar heb geen duidelijk antwoord gekregen